Nedavno objavljeno

spot_img

Snažan rast prodaje u svim područjima i na svim tržištima

Rastu sva poslovna i distribucijska područja; cijene sirovina, pakirnog materijala, energenata te logističkih usluga i dalje izrazito visoke

Atlantic Grupa je u prvih šest mjeseci 2023. godine zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 459,7  miliona eura, što u odnosu na isti period prošle godine predstavlja rast od 15,8%. Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) ostala je na razini prvog lanjskog polugodišta i iznosi 44,4 miliona eura, dok je neto dobit manja za 5,5% i iznosi 20,9 miliona eura.

“U prvom polugodištu 2023. Atlantic Grupa je ostvarila snažan rast prodaje u svim poslovnim i distribucijskim područjima te na svim važnijim tržištima. Navedeni rast u velikoj je mjeri kompenzirao negativan uticaj i dalje visokih cijena sirovina i pakirnog materijala, logističkih i drugih usluga te energenata. Osim toga, na blagi pad profitabilnosti uticao je i značajan porast troškova osoblja, koji je posljedica povećanja plata provedenih kroz proteklih godinu dana. Posebno smo zadovoljni jačanjem distribucijskih temelja širenjem principalske mreže u Sloveniji te otvaranjem modernog LDC-a u Sjevernoj Makedoniji, perspektivom rasta u kategoriji kafe na tržištu Srbije i rezultatima lansiranja novih proizvoda”, istakao je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.

Slatko i slano, Pića i Donat prednjače u rastu

Najveći rast od 32,2% ostvarilo je Strateško poslovno područje (SPP) Slatko i slano, čiji su vodeći brendovi Smoki i Najlepše želje, i to pod uticajem optimizacije asortimana, pojačanih marketinških aktivnosti te uspješnog lansiranja novih proizvoda. Slijedi ga SPP Piće s nosećim brendom Cedevita i rastom od 20,0%, takođe s uspješnim lansiranjem novih Cedevita vitaminskih voda, te Poslovno područje (PP) Donat s rastom od 15,7%. Među distribucijskim područjima prednjače Hrvatska s rastom od 19,8%, Srbija s rastom od 19,1% i Sjeverna Makedonija s rastom od 18,0%.

U ukupnoj prodaji Atlantic Grupe principalski brendovi sudjeluju s 27,5%, ljekarnički lanac Farmacia čini 9,2%, dok vlastiti brendovi čine 63,3% prihoda od prodaje. Kafa se s udjelom od 20,4% u ukupnom prihodu od prodaje ističe kao najveća pojedinačna kategorija.

Otvoren novi logističko-distribucijski centar u Skoplju, na LDC-u Zagreb prva solarna elektrana

U prvoj polovini godine Atlantic Grupa je s Grupom Podravka dogovorila saradnju koja daje odlične rezultate, a podrazumijeva Atlanticovu distribuciju Podravkinih proizvoda na austrijskom tržištu, uz istovremenu Podravkinu distribuciju Atlanticovog asortimana na tržištu SAD-a. U Sloveniji je ostvaren značajan iskorak u razvoju poslovanja saradnjom s novim principalom Haleon (Sensodyne, Corega, Parodontax, Aquafresh), dok je u Skoplju dugoročni razvoj zagarantovan zaključenjem 12 miliona eura vrijedne investicije u novootvoreni logističko-distribucijski centar. U maju je Atlantic predao obvezujuću ponudu za kupovinu Strauss Adriatica, kompanije na srbijanskom tržištu poznate po brendovima Doncafe i C kafa, a zaključenje transakcije podložno je prethodnom odobrenju Komisije za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji. Na hrvatskom tržištu krenula je proizvodnja zelene energije izgradnjom prve sunčane fotonaponske elektrane na centralnom distribucijskom centru Zagreb, čime se emisija ugljen-dioksida smanjuje za 3.250 tona godišnje.

Od važnijih korporativnih događanja valja istaknuti izbor dosadašnjeg člana Nadzornog odbora Zorana Vučinića na mjesto predsjednika NO. Takođe, prema odluci Glavne skupštine iz juna, u julu je dioničarima Atlantic Grupe isplaćena dividenda u iznosu od jednog eura po dionici, odnosno ukupno 13,3 miliona eura.

Latest Posts

Raport