Kako se približava Valentinovo, legendarni brendovi širom svijeta predstavljaju ekskluzivne kolekcije posvećene Danu zaljubljenih, slaveći ljubav, romantiku i jedinstveni izraz stila. Kada je riječ o donjem rublju i spavaćem programu, Rihannin brend Savage x Fenty, Victoria’s Secret i Bluebella pretočili su duh ovog praznika u kreacije koje odišu elegancijom i strašću, pri čemu je svaka kolekcija osmišljena da svaku proslavu ljubavi – bilo s partnerom, prijateljima ili u vlastitom društvu – učini posebnom.
Savage x Fenty
Rihanna ponovo postavlja standarde smionom kolekcijom Savage X Fenty za Valentinovo 2025. Pop ikona donosi kampanju nazvanu „Love Your Way“, kojom slavi različite oblike ljubavi. Ovom linijom Rihanna, koja se pojavljuje u kampanji kao Kupidon, redefinira ljubav kroz energiju ispunjenu radošću, ponosom i prepoznatljivim Savage stavom.
Od strastvene romanse do samoljublja i svega između, valentinovska kolekcija Savage X Fenty nudi bogat izbor donjeg rublja i odjeće za spavanje, osmišljenih da svako može izraziti i slaviti ljubav na svoj jedinstven način.
Victoria’s Secret
Brend Victoria’s Secret i ove godine donosi glamur u kolekciji koja nudi sve od sofisticiranog donjeg rublja do udobne odjeće za spavanje. Kolekcija slavi ljubav u svim njenim oblicima, prilagođena svakom raspoloženju – od opuštene večeri kod kuće do nezaboravnog noćnog izlaska.
Istaknuti komadi uključuju raskošne čipkaste dizajne, luksuzne satenske teksture i smjele uzorke. Bez obzira slavite li romantičnu vezu s partnerom ili uživate u slavlju samoljublja, kolekcija Victoria’s Secreta za Valentinovo 2025. utjelovljuje samopouzdanje i radost koja prati ljubav.
Bluebella
Britanski brend donjeg rublja Bluebella lansirao je kampanju za Valentinovo pod nazivom „Love Letters“, u kojoj glavnu ulogu ima 36-godišnja američka manekenka i aktivistica Lauren Wasser.
Djevojka sa zlatnim nogama, kako je zovu, koja je nakon teškog oblika sindroma toksičnog šoka (mTSS) u 24. godini izgubila obje noge, postala je strastvena zagovornica ženskog zdravlja i sigurnije menstrualne njege. Kampanja „Love Letters“ slavi putovanje prema samoprihvaćanju i samopouzdanju. Vizuali kampanje ispunjeni su rukom pisanim porukama i afirmacijama koje naglašavaju njenu ključnu temu: ljubav prema sebi i vlastitoj vrijednosti.