Fantastična četvorka

Priredila Elma Tahirović

Sa velikom ponudom novih parfema, jedan od najjednostavnijih životnih zadovoljstava je obnoviti mirisnu kolekciju. Gucci, Prada, Tom Ford ili Creed, izbor je beskonačan, te pruža mogućnost nošenja drugog parfema svaki dan u nedjelji. Uprkos novim izazovima, gotovo svi imamo onaj koji nas najbolje opisuje, te ga se držimo godinama i nismo ga se spremni odreći. Dobra vijest je što u svijetu mirisa postoje mnogi, namijenjeni muškarcima, koji su uspješno položili test vremena, te su pojedini klasični primjerci itekako aktuelni i u vašoj kolekciji iz 2020. godine.

Giorgio Armani: Armani Eau Pour Homme

Kreirao ga je Roger Pellegrino za modnu kuću Giorgio Armani. Eau Pour Homme i dalje važi za mirisni klasik. Svjež je i citrusan, sa neodoljivim notama mandarina sa Sicilije, kalifornijskog zelenog limuna i bergamota. Ukoliko pažljivo pomirišete, osjetit ćete jasmin, lavandu i kombinaciju aromatičnih začina u srcu, sa bazom od sandalovine, cedra, vetivera, mahovine i pačulija, koji zaokružuju cijeli miris.

 

Creed: Green Irish Tweed

Ovaj brend godinama donosi nezaboravne mirise, ali niti jedan nije postao toliko popularan kao Green Irish Tweed. Klasični fougere miris (oštre biljne i drvenaste note) kreirao je pripadnik šeste generacije velikih parfimera, Olivier Creed, za holivudskog glumca Caryja Granta. Godinama kasnije, konačno se našao u ponudi za širu publiku, te je od tada postao jedan od zaštitnih mirisa kuće Creed. U pitanju je mješavina sandalovine, ambre, listova ljubičice, verbene i irisa, te je opisan kao “šetnja irskim poljima”.

 

Christian Dior: Eau Sauvage

Podižući buru u mirisnom svijetu 1966. kada je izašao, Diorov Eau Sauvage, čiji je tvorac parfimer Edmond Roudnitska, danas je jedan od najvećih klasika za muškarce. Izuzetno rafiniran na način na koji mnogi današnji mirisi nisu, svježe note limuna i ružmarina kombinirane su sa začinskom lavandom i drvenom bazom kako bi se kreirao muževan miris, koji je lako voljeti.

 

Acqua di Parma: Colonia

Prvi miris za muškarce koji je kuća Acqua di Parma predstavila još 1916. godine, Colonia je definitivno odoljela vremenu, te je i dalje favorit muškaraca širom svijeta. Lagan i osvježavajuć, nudi nešto drugačije od snažnih i težih mirisnih kompozicija, koje su u to vrijeme bile popularne, pa je pravo čudo da je prisutan i danas, a tokom 1930-ih bio je popularan izbor među bogatim i slavnim, te je to i ostao do današnjeg dana.