Iza dizajnerskog, ručno rađenog namještaja lazy bag koji je dobio ime “Leži Beg” stoji bračni par iz Banja Luke Una i Lazar Stanišljević koji su mi ispričali kako su njihove fotelje, taburei i jastuci isporučeni u gotovo svaki veći grad u BiH
Napisala Amra Džeko
Una i Lazar Stanišljević, bračni i dizajnerski dvojac, stvaraoci su još jednog zanimljivog brenda čije proizvode možete naći na online platformi OREA, a koji nosi naziv Leži beg. Mladi Banjalučani svoje lazy bag proizvode (poznatije kao vreće za sjedenje) – fotelje, taburee i jastuke počeli su stvarati prije nešto više od godinu, a već su pravi hit među mladima, ali i kompanijama koje svojim zaposlenima žele ponuditi komfor na radnom mjestu. U razgovoru s njima otkrila sam kako su se odvažili na ovaj poslovni potez i ko im je pomogao.
Kako i s kojom idejom ste pokrenuli proizvodnju lazy bagova “Made in BiH”?
– Iza brenda Leži Beg stojimo mi J – bračni i dizajnerski dvojac LU Arhitects, Una i Lazar Stanišljević. Sam proces pokretanja proizvodnje i finiširanja dizajna realizovan je u saradnji sa YEP projektom zapošljavanja mladih. Za dizajn i izradu namještaja u “Bean bag” maniru odlučili smo se zato što smo kroz dugogodišnji rad u dizajnu i opremanju enterijera uočili manjak ponude namještaja tog tipa na našem tržištu, što nam je bilo jasan signal da postoji potreba za njim.
Po čemu se ističu vaši proizvodi?
– Proces proizvodnje namještaja “Leži Beg” se odvija u Banjoj Luci, odakle se besplatno distribuiše u sve dijelove Bosne i Hercegovine, a odnedavno, uz pomoć Orea Bazaara, Leži Beg je dostupan i na tržištu cijelog svijeta. Proizvodi se prave od visoko kvalitetnih vodoodbojnih materijala koji su jednostavni za održavanje, materijali koji su u upotrebi testirani su po najvišim evropskim standardima i kao takvi kategorisani su u materijale pogodne za javnu upotrebu i hotelske prostore. Prilikom procesa dizajna velika pažnja posvećena je kvalitetu i najsitnijim detaljima kao što su izgled šavova, otvori na džepovima koji omogućavaju pristup kabla za punjenje telefona ili laptopa iz udobnosti svoje fotelje, skriveni otvor za punjenje fotelje te ručka za prenošenje fotelje. Također forma i dizajn samog proizvoda više predstavlja fotelju nego vreću za sjedenje.
Kada pomislimo na lazy bag, prva pomisao nam je neka vreća bez konkretnog oblika. Vaši proizvodi su drugačiji! Kako ste se uhvatili u koštac s problemom otpornosti pri čestom korištenju?
– Kao dizajneri, željeli smo stvoriti proizvod koji bi odgovarao savremenim zahtjevima estetike i bio jednostavno uklopiv u savremene enterijere. Sama forma proizvoda nastala je kroz rad na mnogim prototipima dok nismo postigli nivo udobnosti i komfora koje smo stavili kao jedan od prioriteta prilikom stvaranja proizvoda. Odabirom isključivo kvalitetnih, atestiranih materijala uspjeli smo napraviti proizvod koji je jednostavan za održavanje, a zbog svoje male težine potpuno je mobilan. Ovakav namještaj se prilagođava ergonomiji korisnika i kao takav zadovoljava najvažniju karakteristiku fotelje, a to je udobnost.
Gdje su vaše fotelje stigle u proteklom periodu? Koliko je kupcima važna činjenica da se radi o domaćem proizvodu?
– Leži Beg je dosad isporučen u gotovo svaki veći grad u BiH, a mogu se naručiti vrlo jednostavno na našem web shopu lezibeg.com i već za 10 radnih dana može biti isporučen na bilo kojoj adresi u Bosni i Hercegovini. Također kupovinu je moguće obaviti preko platforme OREA koja podržava bh. kreativce, a izloženi su u koncept storeu Kutcha u Sarajevu. Kao mladi ljudi najviše smo pogođeni ružnom slikom koja je često sinonim za našu državu. Odlučno i spremno radimo na promociji bh. proizvodnje i učvršćivanju pozicije BiH kao ozbiljnog konkurenta ostalim evropskim proizvođačima. Iako se po mnogim parametrima ne čini tako, “Made in BiH” predznak, pogotovo u industriji namještaja, predstavlja garanciju kvaliteta.
Ko ih najčešće kupuje? Koliko se kompanije odlučuju za nabavku ovih komada namještaja?
– Najčešći kupci Leži Beg proizvoda su osobe od 18 do 40 godina. Leži Beg je namijenjen mladim ljudima koji imaju stav i koji ne prave kompromis kada je u pitanju lični komfor. Također, veći dio naših kupaca predstavljaju kompanije koje zaposlenim žele ponuditi novu dimenziju komfora na radnom mjestu. Među kompanijama prednjači IT sektor, kao i marketinške agencije. Današnji radni prostori se opremaju na malo drugačiji način od konvencionalnog jer su i generacije radnika koje stasavaju drugačije. Generacije milenijalsa postaju ozbiljna radna snaga, a njihove potrebe u pogledu radnog i životnog prostora su puno više okrenute udobnosti i estetici, nego što je bio slučaj s ranijim generacijama.
Na kakve reakcije je naišla kampanja “Gdje leži beg?”
– Izazvala je sjajne reakcije i za kratko vrijeme, naša poruka je stigla do velikog broja ljudi kojima smo se kampanjom obratili. Nit vodilja kampanje “Gdje Leži Beg?”, a i samog brenda je hedonizam. Naglasak kampanje je bio na udobnosti i prilagodljivosti proizvoda okruženju. Pošto nam je kao brendu jako važno to što je proizvod dizajniran i proizveden u BiH, logično je bilo da fotografisanje obavimo na nelogičnim lokacijama širom BiH.
Koji su vam planovi i želje?
– Planovi i želje su fokusirani na plasiranje novih proizvoda i širenje tržišta. Istražujemo nove materijale, forme i širimo ciljnu grupu korisnika. Uz to sve nadamo se da će proces kreiranja, promovisanja biti jednako zabavan kao i dosad i da će nam kupci i dalje slati svoje pozitivne reakcije i ležibegovske fotografije uživanja na našim proizvodima.