Nedavno objavljeno

MASSIMO LEBAN: U Sarajevu se osjećam kao kod kuće

Generalni menadžer Coloseum Cluba u Sarajevu je Slovenac Massimo Leban, koji je značajan dio svoje karijere odlučio posvetiti upravo bosanskohercegovačkoj prijestolnici. Za Graciju govori o svojoj povezanosti s gradom, otkriva kako izgleda njegov radni dan na čelu Coloseuma i ističe da na izazove odgovara fleksibilnošću i inovacijama

spot_img

Razgovarala Mersiha Drinjaković
Snimci Hamza Duraković i Hit Coloseum 

Prije 23 godine, Slovenac Massimo Leban započeo je svoju profesionalnu karijeru u Sarajevu kao šef blagajne u tada novootvorenom Coloseum Clubu. Upravo tada rodio se poseban osjećaj pripadnosti – kako prema gradu, tako i prema kolektivu Coloseuma, u kojem danas obavlja funkciju generalnog menadžera.
Iako je u industriji zabave prisutan još od 1993. godine, upravo ga je angažman u Coloseumu dodatno usmjerio i snažno obilježio njegov profesionalni put. Kada mu se ukazala prilika da se ponovo pridruži timu 2019. godine, i pored drugih mogućnosti koje su mu bile dostupne, Massimo Leban je bez razmišljanja prihvatio poziv, jer je vjerovao u potencijal Coloseuma i želio biti dio njegovog daljeg razvoja.
Kao jedno od omiljenih mjesta za izlazak u Sarajevu, Coloseum je tokom protekle 23 godine ostavio poseban trag u historiji grada, ugostio mnoge poznate muzičke izvođače, od domaćih do internacionalnih zvijezda, stvarajući jedinstvenu atmosferu koja privlači ljubitelje dobre muzike i zabave. Coloseum Club je mjesto gdje se svi osjećaju dobrodošlo, a tu dobrodošlicu je posebno osjetio i Massimo Leban kad je Sarajevo učinio svojom adresom stanovanja.
Osjećaj pripadnosti Sarajevu ne rađa se nužno iz rodnog lista, nego iz ritma srca koji se ujednači s pulsom grada. “To je ona tiha povezanost koja se javlja kad te miris jutarnje kafe podsjeti na toplinu doma, iako nisi tu odrastao”, govori Massimo Leban. “To je grad koji te ne pita odakle si, nego kako si. Ljubav prema Sarajevu ne moraš objašnjavati, jer je osjećaš u svakom povratku, u ljudima koji ti postanu porodica, u ulicama koje ti postanu priče. To je grad koji te nauči da pripadnost ne zavisi od geografije, nego od emocije – a kad jednom osjetiš Sarajevo, znaš da mu pripadaš. Ovdje istinski uživam, bilo da šetam starim dijelovima grada ili kušam lokalne specijalitete. A često se desi da ručam upravo u restoranu Arena, unutar Coloseuma, gdje naši kuhari stvaraju jelovnik na koji sam zaista ponosan.”

Coloseum Club
Slijeva: menadžerica igračih aparata i VIP host Biljana Delić, menadžerica finansija i računovodstva Sandra Hadžiomerović, generalni menadžer Massimo Leban, inspektorica igara na igračim stolovima Snježana Topić, menadžerica ljudskih resursa Sanela Mojević i marketing menadžerica Slađana Trifunović

U razgovoru o liderstvu, Massimo ističe raznolikost kao jednu od ključnih vrijednosti uspješnog poslovnog okruženja. “Posebno sam ponosan na doprinos žena u našem timu. U Coloseumu one ne zauzimaju važne pozicije zato što je to trend, već zato što svojim znanjem, iskustvom i posvećenošću to zaslužuju. Ne bih rekao da žene stoje iza uspješnih muškaraca – one stoje ravnopravno, rame uz rame. U industriji zabave, njihov senzibilitet, osjećaj za detalje i ljudski pristup često čine ključnu razliku.”
I stvarno je tako; znanjem, iskustvom i predanim radom, žene su ispisale važna poglavlja u razvoju jedne od najuspješnijih priča sarajevske industrije zabave. Od samih početaka bile su dio Coloseum Cluba, prateći njegov rast i aktivno ga oblikujući kroz godine. U vremenu brzih promjena, kada su lojalnost i dugoročna posvećenost sve rjeđi, njihova priča se posebno izdvaja – kao simbol trajanja, povjerenja i istinske strasti prema poslu. “Imamo izuzetne žene na ključnim funkcijama, i njihov rad je direktno utkan u rezultate koje postižemo.”

Kako vam se čini život u Sarajevu?
– Kao neko ko je došao iz Slovenije, bio sam iznenađen toplinom i gostoprimstvom ljudi, što je olakšalo moju adaptaciju. Tačno je da je grad vrlo živahan i dinamičan, pa je meni bio izazov prilagoditi se lokalnim specifičnostima poslovnog okruženja. No, već nakon prve godine ovdje, osjećao sam se kao kod kuće. Sarajevo je vrlo poseban grad i taj spoj tradicije i modernog života jednostavno nisam osjetio na ovakav način nigdje drugo. Vjerujem da posebna energija grada, njegovo gostoprimstvo i toplina čine temelj uspjeha koji gradimo u Coloseumu.
Koje osobine smatrate ključnim za uspješno upravljanje kasinom kao što je Coloseum? Kako te osobine primjenjujete svakodnevno?
– Strateško razmišljanje, sposobnost da donosite brze odluke pod pritiskom, kao i visoka emocionalna inteligencija su ključne osobine liderstva. Nastojim ostati fokusiran na dugoročne ciljeve, dok istovremeno prilagođavam naš rad operativnim izazovima.
Ipak, ono što smatram presudnim jeste emocionalna inteligencija – znati slušati, razumjeti ljude i pristupiti svakome sa poštovanjem. U praksi to znači da svakodnevno nastojim osnažiti svoj tim, prepoznati njihove jake strane i prilagoditi pristup kako bismo zajedno funkcionirali kao cjelina. Uspjeh ne dolazi iz autoriteta, već iz povjerenja. A to povjerenje se gradi otvorenom komunikacijom, motivacijom i jasnim standardima koje svi zajedno oblikujemo i njegujemo.
Kada se suočavate s izazovima u poslovanju, kako ih prevazilazite i šta je vaš ključni pristup?
– U industriji zabave, izazovi su neizbježni, bilo da se radi o konkurenciji, ekonomskim promjenama ili promjenama u regulativi. Moj ključni pristup je fleksibilnost i inovacija. Uvijek tražim kreativna rješenja koja ne ugrožavaju kvalitet usluge. U tim trenucima, važno je brzo reagirati i implementirati promjene, a istovremeno komunicirati s timom kako bismo održali visok nivo zadovoljstva naših gostiju.

Massimo Leban

 

Kako održavate balans između visokih poslovnih ciljeva i potrebe za personaliziranom uslugom?
– Balansiranje između poslovnih ciljeva i personalizirane usluge ključ je za dugoročnu uspješnost. Poslovni ciljevi su usmjereni ka rastu i profitabilnosti, ali to ne može biti ostvareno bez izuzetnog korisničkog iskustva. Moja filozofija je da investiram u obuku i razvoj ljudi u našem timu, jer vjerujem da zadovoljni zaposleni mogu pružiti najbolju uslugu. Osim toga, uvijek tragamo za načinima kako da personaliziramo našu ponudu, bilo kroz VIP usluge ili kroz prilagođene promocije koje odražavaju specifične želje i potrebe naših gostiju. Ljudi vole osjećaj da nisu samo broj, već da se neko zaista potrudio razumjeti njihove potrebe.

Kako vidite budućnost industrije zabave, i kako će se Coloseum prilagoditi tim promjenama?
– Kasino industrija se brzo mijenja, sa sve većim utjecajem tehnologije i globalnih trendova. Online kasina, VR tehnologije i personalizirane ponude će oblikovati budućnost ove industrije. Coloseum će i dalje biti u centru tih promjena. Planiramo unaprijediti našu online prisutnost, implementirati napredne tehnologije i stvoriti još intimniji i luksuzniji prostor za naše goste. Vjerujemo u kontinuirani rast, ali i u očuvanje tradicionalne privlačnosti našeg kasina.
Koje ključne vrijednosti želite da vaši zaposleni posjeduju i kako to doprinosi uspjehu?
– Odgovornost, profesionalizam i želja za usavršavanjem su ključne vrijednosti i osnova uspjeha našeg tima. Kada zaposleni razumiju važnost svojih uloga, kako u pružanju usluga, tako i u održavanju brenda. Važno je stalno ulagati u obuku i motivaciju tima, jer samo tako možemo postići zajedničke ciljeve i ostati lider na tržištu.
Šta vas kao menadžera motivira i koji su vaši lični ciljevi za naredne godine?
– Motivacija mi dolazi iz izazova i želje da konstantno poboljšavam stvari. Kada vidim kako se posao razvija, kako gosti uživaju u usluzi, to mi daje energiju da idem dalje. Moj lični cilj za naredne godine je da i dalje unapređujem poslovanje, stvaram nove strategije i prilagodim Coloseum globalnim trendovima.

Predsjednik Uprave HIT d.d. mag. Sandi Brataševec
Predsjednik Uprave HIT d.d. mag. Sandi Brataševec

A veliku ulogu u tome ima i povjerenje koje u vas ima menadžment korporacije.
– Svakako, ništa od toga ne bi bilo moguće bez povjerenja Uprave HIT korporacije na čelu s predsjednikom mag. Sandijem Brataševcem. HIT korporacija je prisutna na tržištu već 41 godinu, a zahvaljujući njegovom vođstvu i viziji, osjećam da imamo veliku priliku za razvoj u budućnosti. Radujem se novim izazovima i mogućnostima koje dolaze u naredne četiri godine, a moj cilj je da nastavim doprinositi uspjehu korporacije i njenom rastu.

Gracija 447, ljeto 2025.

Latest Posts

spot_img

Raport