spot_img

Nedavno objavljeno

Justin Timberlake: Volio bih doći u Bosnu

U Parizu je prošlog mjeseca održana promocija novog Givenchyjevog parfema za muškarce Play, čije je zaštitno lice Justin Timberlake. U ekskluzivnom razgovoru za Graciju, upriličenom nakon promocije mirisa, svjetska pop zvijezda otkriva kako bi želio doći u našu zemlju, zašto se želi popeti na Kilimandžaro, te da se ne može zamisliti u ulozi muža i oca ni za deset godina

Napisala: Mersiha Drinjaković
Snimci: Mersiha Drinjaković/Givenchy/AG

Justin Timberlake s urednicom Gracije

Pariz, grad svjetlosti, umjetnosti, mode…, sam po sebi dovoljan da vam zadovolji sva čula, ali nismo zbog toga bili tamo, odnosno jesmo, ali samo dijelom. Drugi, mnogo važniji razlog, u vrijeme dok smo se prijavljivali na recepciju hotela Intercontinental Paris Le Grand, u blizini galerije LaFayette, sjedio je na deset minuta hoda u apartmanu luksuznog hotela Park Hyatt, smještenom u samom srcu Pariza, na Rue de la Paix. On, Justin Timberlake (jer o njemu je riječ), neki bi rekli danas najveća živuća pop zvijezda na svijetu, u francusku prijestolnicu doputovao je kako bi promovirao novi Givenchyjev parfem Play, čije je zaštitno lice, i da se susretne s novinarima, naravno.

Nekoliko sati po slijetanju u parišku zračnu luku Charles De Gaulle, našli smo se, s nekolicinom sretnika iz različitih dijelova Evrope, na recepciji Park Hyatta, a potom i u liftu koji nas je odveo na četvrti sprat. Tamo, potpuna tišina, ljudi koji hodaju na prstima kroz hodnike zastrte debelim tepisima i upozoravaju vas da ne pričate glasno, jer tu je – Justin.

Našli smo se pred ulazom u mali hodnik iz kojeg su vodila vrata za dva apartmana; jedna od njih, malo odškrinuta, otkrila su poznati profil 28-godišnjeg pjevača. Vrata su se brzo zatvorila, a nas nekoliko zamoljeno da uđe u apartman pored njegovog, kako bismo sačekali trenutak kad će nas pozvati unutra i kad ćemo dobiti priliku za intervju.

Nakon nepunog sata, brojnih pitanja da li je sve uredu, trebamo li nešto jesti, popiti, je li vruće ili je hladno, gospođica s fasciklom i tačno određenim rasporedom o tome koliko intervju treba trajati, ljubazno nas je zamolila da krenemo za njom u susjedni apartman. Nas četvero – koliko je protokolom bilo predviđeno za taj intervju – ušlo je lagano u sobu, gdje nas je dočekao Justin Timberlake. Bez pratnje, bez agenata. Sam! Odjeven u crni Givenchy sako i crne farmerice vlastitog brenda William Rast, te u crnoj majici, uz široki osmijeh obratio nam se riječima dobrodošlice i pozvao nas da se udobno smjestimo gdje god želimo. Dok je nekoliko trenutaka apartmanom odjekivao samo zvuk spuštanja tijela u fotelje, stolice ili kauče, Justin se okrenuo prema ogledalu iza sebe i naglas se upitao: “Možda bih ovaj intervju trebao raditi gledajući vas u ogledalu…? Ugledavši zbunjena lica u odrazu, nasmijao se: “Samo se šalim.” Nakon što je saznao odakle dolazimo, zvanični dio razgovora mogao je započeti.

Moram Vas nekako povezati sa svojom zemljom: Šta znate o Bosni i Hercegovini?
– Nisam nikad bio tamo.
Znam da niste bili, ali čuli jeste?
– Naravno da jesam!
Tužne stvari ili…?
– Zapravo, kad ste u Americi, jedina veza koju imate s nekim dijelovima svijeta je CNN ili neki drugi televizijski kanal, tako da ne možete vidjeti neku kulturu na pravi način. Volio bih da dođem.
Pa dođite, molim Vas!
– Naravno.
Šta mislite o koncertu u Sarajevu?
– OK. Rezervišite mi (smijeh).

“Volim igrati golf, to je vrlo relaksirajući sport ukoliko ne postanete njime opsjednuti”

Hoću. OK, zaštitno ste lice Givenchyjevog novog mirisa. Šta je Vaša definicija savršenog parfema?
– Zanimljiva je ova saradnja s Givenchyjem. Kad su me nazvali i ponudili saradnju na novom parfemu, pitao sam ih šta to znači. Bili su otvoreni za potpunu saradnju, o tome kako će taj parfem mirisati. Rekao sam da će biti teško, jer ja koristim kolonjsku vodu. Želio sam postići miris koji nije baš toliko “pravi” parfem. Ono što se ja sjećam o parfemima jeste da su svi mirisali isto, nikog nisi mogao razlikovati. Rekao sam im da napravimo parfem koji ne zatomljuje previše prirodne feromone onoga ko ga nosi. Bilo je dosta zabavno, uživao sam, ali i naučio puno o procesu pravljenja mirisa.
Neki tvrde da Play miriše na… seks.
– OK. To je fino (smijeh).
Da li ga nosite na sebi?
– Da. I nosit ću ga jer mi se sviđa. To je dio dogovora kad radite ovakvu saradnju. To je, zapravo, moj jedini uslov: kad radim nešto, onda želim da mi se to sviđa. Ne bih ga nosio da mi se ne sviđa.
Šta je bila Vaša prva reakcija kad ste ga pomirisali?
– Jako mi se svidio, nije dominantan, jednostavno vam dobro leži. Kad ga tek stavite miriše dobro i za deset minuta ima isti miris, nije prejak.
Ko Vam služi kao inspiracija za nove kolekcije brenda William Rast, kojeg ste prije skoro tri godine osnovali s prijateljem iz djetinjstva?
– To je spoj različitih muškaraca: Sinatra sreće McQueena, mladi Elvis sreće Jamesa Deena… Kad dizajniramo za žene to je kombinacija Kate Moss, Carre Otis, Christy Turlington… Potenciramo taj imidž ikona, sve su one nevjerovatni modeli.
Ko je Vaš uzor danas?
– Moj djed William.

Justin Timberlake je zaštitno lice novog Givenchyjevog parfema Play

Je li bilo teško plesati u visokim potpeticama s Beyonce u parodiji na spot Single Ladies?
– Bilo je vrlo teško.
Ali ipak ste otplesali.
– Pa, bilo je zabavno, a ja volim raditi zabavne stvari.
Pjevate, plešete, glumite, dizajnirate… Gdje se najviše osjećate na “svom terenu”?
– Zapravo, ljudi obično kažu: “Ti si pjevač”, a ja o sebi ne mislim tako. Pjevači su za mene Luciano Pavarotti, Aretha Franklin, Christina Aguilera… Onda, opet, kažu: “O, pa vidio sam te u ovom filmu, ti si glumac!”, a ja, opet ne vidim sebe ni tako. Rekao bih da sebe vidim kao umjetnika, volim se izražavati na različite načine i volim umjetnost kroz dobru sliku, fotografiju, modnu odjeću, kao što volim i zabavu: zvuke, muziku, scenu, komediju, dramu… To su sve načini izražavanja, izmišljeni da provociraju, izazovu nekakvu reakciju: da te razljute ili izmame osmijeh ili suzu. U tome uživam.
Poznati ste i po humanitarnim angažmanima.
– Radim nekoliko različitih stvari. Nedavno sam bio domaćin humanitarnog golf turnira u Las Vegasu za dječiju bolnicu. Sredstva su išla direktno u bolnicu i vi tačno vidite gdje je taj novac utrošen. S druge strane, bio sam i na humanitarnim aukcijama na kojima neko uzvikne: “Dajem pola miliona dolara!”, drugi uzvrati: “Hvala vam puno!”, ali gdje te pare na kraju završe, ko zna? Zato volim biti uključen u humanitarne aktivnosti gdje se tačno zna kako se usmjeravaju sredstva.
Šta sljedeće planirate napraviti u životu u smislu humanitarnog angažmana?
– Ako stvari budu išle po planu, namjeravam se popeti na Kilimandžaro s grupom ljudi i to u plemenite svrhe – za očuvanje čiste vode. Toliko je bolesti u Africi koje su uzrokovane prljavom vodom. Vi, kao i ja, dođete kući, odvrnete slavinu i imate vodu za piće, tuširanje… Bio sam prije nekoliko godina u Africi i u jednom selu upoznao djecu koja moraju pješačiti kilometrima s kanisterima kako bi došli do vode. Zato se želim popeti na Kilimandžaro. Ako će to privući pažnju nekoga ko želi nešto poduzeti, ja ću to učiniti.

O BOSNI “Kad ste u Americi, jedina veza koju imate s nekim dijelovima svijeta je CNN ili neki drugi televizijski kanal, tako da ne možete vidjeti neku kulturu na pravi način. Volio bih da dođem!”

Kako se opuštate?
– Volim igrati golf, to je vrlo relaksirajući sport ukoliko ne postanete njime opsjednuti. Volim raditi stvari van kuće, ići na plažu, piknik, igrati golf, šetati pse, jednostavno biti vani…
Možete li zamisliti sebe za deset godina kao supruga i oca?
– Hahahaha… Ne, iskreno, ne. Ne radi se o zamišljanju u tim ulogama, već o vremenu. Nikad ne mislim toliko unaprijed. Dobijam pitanja tipa kad će biti tvoj sljedeći album?, kad ćeš raditi sljedeći film?… Ne znam. Moj prvi solo album nastajao je šest sedmica, drugom je trebalo devet mjeseci. Čak i da sutra počnem raditi novi album, ne znam koliko bi trajalo nastajanje. To je način na koji umjetnici jesu: pomjeramo se od inspiracije do inspiracije i zato ne mislim deset godina unaprijed. Kad pomislim na prije deset godina, čini mi se kao da je prošlo pedeset. I ako bih bio dovoljno sretan da narednih deset ide kao i ovih prošlih deset, možda i nekoga učinim trudnim.

Justin u vašem gradu!

Novi miris za muškarce iz Givenchyja kojeg reklamira Justin Timberlake predstavljen je u bočici od mutnog stakla koja oblikom podsjeća na MP3 player. Mirisna kreacija Givenchy Play Intense sačinjena je od aroma bergamota, tangerine, ružičastog bibera, vetivera, tonke i pačulija. Dostupna je u količini od 100 ml.

Kampanja za novi parfem u Bosni i Hercegovini počinje polovinom augusta, a Promands, kompanija koja je ekskluzivni zastupnik i distributer Givenchy proizvoda u našoj zemlji, najavljuje spektakularan događaj planiran za 15. august pod nazivom “Justin Timberlake u vašem gradu!”.

Gracija 111, 10.7.2009.

 

Latest Posts

Raport

spot_img