U gradu umjetnosti, mode i kulture, podržavajući nove i talente u usponu te održiva i odgovorna poduzeća, 46. sezonsko izdanje LEDA BH Fashion Week Sarajevo upriličio je brend domaće vode Leda.
Programski sadržaj tokom pet dana održavanja LEDA BH Fashion Week Sarajevo s razlogom je etiketiran kao najutjecajnija modna manifestacija u regiji. Komunikologinja Alma Musliović, direktorica NovamaS agencije za djecu i tinejdžere predstavila je svoju novu kolekciju pod nazivom “SEDAM” u prelijepom ambijentu Sarajevo Tower – Galerija Tower.
Almina, deseta po redu kolekcija nosi naziv “SEDAM” i namijenjena je gracioznim i odvažnim ženama. Unikatni modeli nosivi u svakoj prilici, u crnoj, te kraljevski zlatnoplavoj boji sa motivima Carskih vina, upotpunjeni asesoarima, daju poseban pečat i stil kolekciji “SEDAM” koja je predstavljena u revijalnom dijelu druge noći Leda BH Fashion Week Sarajevo.
Alma nam je s posebnim osjećajima govorila o netom završenom prazniku mode u Sarajevu i o vlastitim motivima koji je već godinama vode kroz svijet mode, u njenom slučaju ispunjen ljubavlju i strašću prema životnom zanimanju. “Moj voz mode vječno će putovati kroz moje srce. Energično, hrabro i s velikom ljubavlju”
Dva mjeseca je trajao intenzivni rad na osmišljavanju outfita. “Rekla bih da se radi o glumačko-modnoj postavci i napravili smo i podjelu ‘uloga’ djevojaka za svaku kreaciju. Tako je sve i izgledalo kao performans, kao posebno osmišljen koncept koji smo iznijeli s velikom posvećenošću. Osjetila je to i publika koja je velikim ovacijama pozdravila kolekciju.”
Alma se na kraju zahvaljuje BH Fashion Week Sarajevo za priliku, brendu Carska Vina Međugorje za povjerenje, ali i svima ostalim. “Svima koji su disali i živjeli zajedno sa mnom dok se san pretvarao u stvarnost.”