L’HOMME LE PARFUM

Što muškarca čini neodoljivo privlačnim? Francuzi imaju riječ za to: LE PARFUM. Neizbrisiva aura za karizmatičnog muškarca. Muškarac Yves Saint Laurenta: L’HOMME.

Danas Yves Saint Laurent Beauté s ponosom predstavlja L’HOMME LE PARFUM. Kao bogata mješavina jantarno drvenastih nota i punog cedra, LE PARFUM predstavlja vrhunski couture izričaj prirodne muževnosti koju utjelovljuje pravi L’HOMME.

Novi se miris pridružuje našoj najprodavanijoj liniji mirisa, koju smo pokrenuli 2006., a koju je obilježio epohalni L’HOMME EAU DE TOILETTE, suvremena vizija muškarca 21. stoljeća sa svim njegovim karakteristikama. Taj je miris spojio oštre metalne note s nježnim listom ljubičice i senzualnom biljkom tonkovcem te snagom drveta.

Ovaj novi prepoznatljivi miris pruža eleganciju i uglađenost dnevnog mirisa, dok je LA NUIT DE L’HOMME, LE PARFUM najmračnija i najzavodljivija verzija senzualnih začina i jantarnih nota koje sadrži LA NUIT DE L’HOMME, EAU DE TOILETTE.

Neodoljivo privlačan danju. Neobično uzbudljiv noću. Muškarac od glave do pete, cijeli dan, svaki dan. Yves Saint Laurent, od glave do pete.

MUŠKARAC

On je pravi vođa koji neopterećeno tumara osvjetljenim urbanim krajolikom.

Esteta i dandy zaljubljen u lijepe i uglađene stvari – suvremenu arhitekturu, klasične automobile, legendarnu gitaru, sjajni vintage džuboks ili savršeno skrojena odijela.

Neuhvatljivi zavodnik s tek „vibrom” zločestog dečka, što samo pojačava njegovu unutarnju neodoljivu privlačnost…

Još i prije njegova dolaska prostorijom vlada uzbuđenje. Njegova se prisutnost osjeća u svakom njezinom kutku. Tek što je zakoračio unutra, prirodna elegancija i uglađenost kojima zrači zaintrigirale su sve prisutne. Nakon njega i dalje je prisutna ta neizbrisiva aura kojom zrači.

Hoće li biti zavodnik ili zaveden? Karizmatičan i privlačan, L’HOMME je definitivno muškarac vrijedan truda.

#SPREADYOURMAGNETISM

MIRIS

Moderna, snažna i elegantna interpretacija kultnog EAU DE TOILETTE, LE PARFUM predstavlja golu esenciju sastavnog dijela linije L’HOMME, a razvili su ga Anne Flipo, Dominique Ropion i Juliette Karagueuzoglou. Obogaćen raznim vrstama intenzivnih prirodnih esencija i molekulama snažnog utjecaja, LE PARFUM predstavlja najčišći izraz mirisnog potpisa linije L’HOMME: zanimljivu mješavinu opuštenih urbanih i nježno zavodljivih drvenastih nota.

Miris počinje valom metala i ozona, nabijenog gradskog zraka tik pred oluju. Taj osjećaj da je sve moguće… Nota talijanskog limuna primofiore, najmirisnijeg svojstva citrusa, daje poseban miris ovoj mješavini.

Zelene nijanse kardamoma i bosiljka uvode novu vrstu svježine s pomoću svojih anisnih svojstava, čime mirisu pružaju jezgru sastava. Elegantna nota metvice, geranija i bujnog lista ljubičice sa suptilnim baršunastim učinkom. A prisutna je i trunka zemljanog mirisa.

S bazom svježih aromatičnih nota, LE PARFUM otkriva snažan kontrast drvenastim esencijama. Među primarnim je sastojcima vetiver sa svojim dimnim, oštrim notama. Elegantna i suvremena cedrovina. Dva luksuzna umjetna sastojka daju mješavini glatkoću. Ambroksan, zavodljiva drvenasto jantarna nota, i kašmeran, složena molekula sa svojstvima bora i senzualnog mošusa. Miris tople kože ispod odijela koje mu savršeno pristaje. Tajna neodoljive privlačnosti kojom zrači pravi L’HOMME.

 BOČICA

Odvažno predimenzionirani šesterokutni čep metalik boje na kojem se nalazi prepoznatljivi logotip Cassandre i elegantna minimalistička bočica učinili su L’HOMME ikonom od samog početka. Jedinstven i lako prepoznatljiv obris suvremenog muževnog klasika iz Yves Saint Laurenta.

Bočica mirisa L’HOMME LE PARFUM poprima novu boju: suptilna nijansa intenzivne tamnoplave koja priziva neizbrisivu snagu tinte – prigodna metafora za neizbrisiv trag mirisa.

 AMBASADOR I KAMPANJA

On je taj muškarac. Utjelovljenje koncepta L’HOMME, glavom i bradom, i danju i noću. Novozelandski model Vinnie Woolston ponovno je postao nonšalantan, zavodljivi ambasador mirisne ikone Yves Saint Laurenta.

U elegantnoj kampanji za medije, koju je snimio njujorški fotograf Billy Kidd, naš se protagonist udobno smjestio na kožnom sjedalu klasičnog automobila, odjeven u elegantno crno odijelo. Crno-bijela fotografija naglašava intenzivnu plavu boju bočice mirisa L’HOMME LE PARFUM, što je ujedno i jedina boja na fotografijama.

U filmu kampanje koji je režirao američki redatelj i dobitnik brojnih MTV nagrada Colin Tilley, ujedno i autor usijanog i iznimno važnog filma kampanje za L’HOMME 2016., naš protagonist preuzima ulogu misterioznog muškarca. Je li on poslovni čovjek? Filmska zvijezda? Raskalašeni zavodnik i milijunaš? Naš misteriozni muškarac napušta prekrasnu modernu zgradu i sjeda u svoj luksuzni kabriolet, a potom juri ulicama urbane džungle.

Ali nije ostao neprimijećen. Ljepotica u crnom, koju glumi prekrasni japanski model Chiharu Okunugi, ušla mu je u trag. Skriva se iza prozora dok on prebire po sjajnoj gitari marke Les Paul. No tkogod da je, špijunka ili obožavateljica, shvatio je njezinu igru.

Dok ga posljednji puta prati pogledom, on ponovno nestaje… Odjednom, ona je ta koja sjedi u automobilu. Sama? Ne potpuno. Ostavio je posljednji, intimni trag svoje neodoljive privlačnosti. Bočicu parfema. Nanosi miris iza uha, grizući usne dok ga udiše… Sada je on taj koji ju promatra kako odlazi u njegovu kabrioletu.

Koja je tajna privlačnosti plave bočice koju je ostavio na sjedištu? Hoće li se zgodni muškarac i njegova glamurozna progoniteljica ponovno sresti na tragu mirisa L’HOMME LE PARFUM? Pri kraju ovog elegantnog filma i dalje tapkamo u mraku…

NASLJEĐE

S kolekcijama L’HOMME i LA NUIT DE L’HOMME, Yves Saint Laurent slavi dva lica modernog muškarca. Od opuštene, šarmantne nonšalantnosti do uzbudljivog zavođenja. Od lovine do lovca. Od urbanog estete do urbanog zločestog dečka. Dualnost koja odražava neizbrisivo mirisno nasljeđe Yves Saint Laurenta. Ovaj se puta L’Homme Le Parfum pridružuje nizu zavodljivih nota:

L’Homme Eau de Toilette (2008): Svježina voćnih i drvenastih nota. Miris je namijenjen muškarcima čija muževnost nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Hladan i slobodan, u ovom urbanom i suvremenom svijetu on postavlja vlastita pravila.

La Nuit de l’Homme Eau de Toilette (2009): Energija svježih orijentalnih nota. Miris je namijenjen samouvjerenim prirodnim zavodnicima. Uzbudljiv i neukrotiv, svoju neodoljivu senzualnost otkriva u sumrak.

La Nuit de l’Homme Le Parfum (2010): Zagonetnost začinskog orijentalnog mirisa. Miris je građen na tenzijama i mirisnim neslaganjima za tamne i zgodne muškarce kojima ništa ne stoji na putu. Misteriozna evolucija tame i svjetla; noć puna obećanja…