Mastercard želi da poveže ljude sa njihovim strastima. Više od 25 godina, Mastercard ponosno podržava ovo elitno evropsko klupsko takmičenje. Mastercard pruža neprocjenjiva iskustva navijačima širom svijeta i nastaviće da djeci daje priliku da postanu maskote igrača, kako virtuelno, tako i na terenu. Djeca imaju jedinstvenu priliku da prije mečeva UEFA Lige šampiona na teren izađu zajedno sa nekim od najvećih fudbalskih zvijezda. Tokom polufinala i finala UEFA Lige šampiona 2020. godine, kao i tokom UEFA Superkupa, Mastercard se opredijelio za digitalnu aktivaciju: kako su igrači pristizali, oni i maskote mogli su uživo da komuniciraju preko ekrana na ulazu u stadion. Ovu inicijativu predvodila je kompanija Mastercard u saradnji sa UEFA fondacijom za djecu koja je odabrala maskote za različite mečeve.
Guy-Laurent Epstein, direktor marketinga UEFA Events SA, kaže: „Dugotrajnost je ključna za izgradnju uspješnih partnerstava i drago nam je što ćemo nastaviti našu saradnju sa kompanijom Mastercard, posebno u ovim teškim i neizvjesnim vremenima za navijače, ali i za sam sport širom svijeta. Partnerstvo sa globalnim brendom kao što je Mastercard donosi mnoge benefite i mogućnosti za UEFA-u i uzbuđeni smo što nastavljamo odličnu saradnju u narednim godinama. Radujemo se daljoj saradnji sa kompanijom Mastercard, liderom u tehnološkoj industriji, jer uloga digitalnih rješenja postaje sve važnija u izgradnji dubljih veza sa svjetskom publikom.“
Mark Barnet, predsjednik kompanije Mastercard za Evropu, dodaje: „Ponosni smo što obnavljamo naše dugogodišnje sponzorstvo UEFA Lige šampiona. Ključni sportski događaji su odličan način da direktno povežemo navijače širom svijeta sa njihovom strašću. Dok uživamo u 27. godini našeg zvaničnog sponzorstva, uzbuđeni smo što ćemo i u narednim godinama biti svjedoci novih neprocjenjivih trenutaka UEFA Lige šampiona.“