Nedavno objavljeno

Irena Miličević Vukoja: Društveno odgovorna komunikacija mora biti potkrijepljena djelima

Zbog katastrofalnih poplava koje su zadesile BiH prethodnih dana, organizatori Woman.Comm konferencije odlučili su odgoditi gala večer i nastup Amire Medunjanin, najavljene za 15. oktobar u Vijećnici, te dio sredstava namijenjenih za organizaciju ovog događaja donirati za poplavljena područja

Predavanja i paneli konferencije će biti održani prema planu u Bosanskom kulturnom centru u Sarajevu 15. i 16. oktobra. O ovoj odluci i samoj konferenciji, više je govorila Irena Miličević Vukoja, direktorica agencije Prefix i Woman.Comm Cluba.

Comm konferencija ove godine ima svoje treće izdanje, no nakon poplava koje su zadesile BiH odlučili ste odgoditi gala večer. Koliko će to utjecati na sam tok konferencije?

– Woman.Comm konferencija će biti održana u BKC-u 15. i 16. oktobra. Svake godine trudimo se donijeti nešto novo i aktuelno, a ovogodišnji fokus su teme koje su ključne za budućnost – od inovacija poput umjetne inteligencije do mentalnog zdravlja, koje je postalo jako bitno u sve dinamičnijem svijetu. Naša misija je ne samo edukacija, već i povezivanje profesionalaca iz regije, a uz to, ove godine dodatno stavljamo akcenat na društvenu odgovornost, što je misija Woman.Comm kluba – da napravimo pozitivne promjene u društvu. U skladu sa našom misijom smo odlučili da odgodimo gala večer i nastup Amire Medunjanin, a da dio novca koji namjenjen za organizaciju za ovu večer doniramo udruženju Pomozi.ba, a oni dalje za poplavljena područja. Koristim ovu priliku da pozovem i druge koji su u mogućnosti da doprinesu u prikupljanju pomoći za nastradala područja u Bosni i Hercegovini, bar kroz poziv na broj 17039.

Comm je inače jedinstven po tome što, iako je fokusiran na marketinšku industriju, uvijek se bavi i društveno odgovornim temama, načinu na koji se o njima izvještava. Koja tema je u fokusu ove godine?

– Društvena odgovornost je oduvijek bila neizostavan dio našeg pristupa. Ove godine, jedna od ključnih tema će biti nasilje. Naš cilj je otvoriti dijalog o tome kako se komunikacijska industrija može koristiti kao alat za prevenciju i podizanje svijesti o ovom problemu. Kroz snagu komunikacije, vjerujemo da možemo utjecati na stvaranje boljeg društva i odgovornije zajednice. Osim toga, mi kao Woman.comm klub imamo za zadatak da naš rad uvijek ima svoj dio društvene odgovornosti. Ove godine, s obzirom na to da je oktobar mjesec podizanja svijesti o karcinomu dojke, od svake kotizacije dio iznosa ide za udruženje Think Pink. Također, uvijek mislimo i na ove naraštaje u buduće članove naše industrije, te treću godinu za redom na Woman.comm konferenciji studenti imaju slobodan ulaz uz prethodnu registraciju i najavu, jer želimo da potaknemo mlade da slušaju i uče od velikih stručnjaka i stručnjakinja ove industrije.

Velika imena, profesionalci i stručnjaci u svojoj oblasti su posjetili Sarajevo u okviru konferencije. Koga možemo očekivati ove godine? Vlada li posebno interesovanje za nekoga od predavača, ili kao i uvijek imate izbora pa svi mogu pronaći svog favorita?

– Imamo zaista impresivnu listu govornika iz cijelog svijeta – stručnjake koji donose raznolike perspektive iz komunikacija, medija, marketinga i kreativnih industrija ali i generalno govornice koji kroz svoj rad ili rad svojih organizacija potiču promjenu na bolje unutar društva. Koncept programa oba dana je nekako povezan i tiče se svih nas, od društvene odgovornosti, statusa ravnopravnosti, do brendiranja države, inspiracije za uspjeh i naravno budućih trendova i izaziva u komunikacijskoj industriji, tako da mislim da je dosta interesa za svaku od tema. Kako sam ključni slogan kaže, a ja bih rekla i cilj konferencije je da na kraju osvjestimo snagu komunikacije koja je u nama i da promjena mora krenuti najprije od nas samih jer time stvaramo preduvjete da udruženi napravimo promjenu.

Kako će konferencija odgovoriti na izazove i trendove u komunikacijskoj industriji?

– Konferencija je osmišljena da pruži rješenja za aktuelne izazove u industriji – od prilagođavanja brendova digitalnom okruženju do razumijevanja kako nove tehnologije, poput umjetne inteligencije, mijenjaju način na koji komuniciramo. Praktični primjeri iz stvarnog života, studije slučajeva i diskusije s liderima u industriji pomoći će svim sudionicima da se bolje pripreme za nadolazeće promjene i unaprijede svoje poslovanje.

Kako i do kada se mogu kupiti kotizacije?

– Kotizacije za Woman.Comm konferenciju su već dostupne, a svoje mjesto možete osigurati putem naše službene web stranice www.snagakomunikacije.com. S obzirom na veliko interesovanje, preporučujemo da rezervirate svoje mjesto što prije, kako biste bili sigurni da ne propustite ovaj događaj koji zasigurno jednim dijelom oblikuje budućnost komunikacijske industrije u regiji. Broj dostupnih mjesta je sve manji.

Latest Posts

spot_img

Raport