L’Oréal Paris je zvanični make-up partner 28. Sarajevo Film Festivala
Magični svijet sedme umjetnosti, L’Oréal Paris će u Sarajevu podržati na svoj jedinstven način – oblikujući ljepotu i donoseći posljednje svjetske trendove. Tim renomiranih make-up umjetnika koji će biti prisutan na festivalu će svakodnevno, od same ceremonije otvaranja do zatvaranja, kreirati prestižan, sofisticiran i nezaboravan izgled za goste i učesnike. Učešće na Sarajevo Film Festivalu je ujedno i prilika da brend koji personificira ultimativni glamur, ali i žensku moć i snagu, istakne podršku i ženama u našoj regiji.
L’Oréal Paris prisutan je na najekskluzivnijim događajima, uključujući Kanski festival na kojem je ponosni partner od 1997. godine, i koristi crveni tepih i najpoznatija dešavanja širom svijeta kao platformu za promoviranje vrijednosti koje se nalaze u samom srcu brenda: žensko osnaživanje, ženstvenost, feminizam, ali i inkluzivnost i raznolikost.
„Veliko nam je zadovoljstvo što smo ponovo u Sarajevu na sada već kultnoj smotri filmske umjetnosti, talenta, glamura i kosmopolitskog duha. Naše partnerstvo sa festivalom koji slavi umjetnost, kulturnu saradnju i povezivanje i doprinosi jačanju evropskih vrijednosti i ljudskih prava je prirodan slijed. Na SFF-u ćemo predstaviti naše dugogodišnje iskustvo u oblasti ljepote, glamura i inovacija, uz vrhunsku estetiku L’Oréal Parisa. Tu je i ekskluzivna zabava za prijatelje brenda, kojom proslavljamo ponovno partnerstvo sa festivalom. Učešće na Sarajevo Film Festivalu je za nas još jedna sjajna prilika da inspirišemo i edukujemo žene u našem regionu i radujemo se nastavku saradnje“, rekla je Ana McMahon, generalna direktorica Divizije proizvoda široke potrošnje u kompaniji L’Oréal Adria-Balkan, koja ujedno upravlja L’Oréal Paris brendom na devet tržišta u regiji, uključujući i Bosnu i Hercegovinu.
L’Oréal Paris je mnogo više od brenda posvećenog samo ljepoti. To je brend koji daje moć ženama i pruža im podršku širom svijeta, kako uz pomoć najsavremenijih proizvoda iza kojih stoje vrhunska naučna dostignuća, tako i kroz inicijative i partnerstva kroz koje pokreće i unapređuje dijalog na temu jednakih prava i samopouzdanja. Čuveni slogan „Jer ja to zaslužujem“, koji je skovan davne1971. godine nije ništa manje relevantan danas. To je misija brenda, koja će biti ostvarena tek onda kada više ne bude trebalo podsjećati žene na to koliko su vrijedne. Do tada je L’Oréal Paris tu da ruši barijere između žena i njihovih ambicija i zajedno sa njima mijenja svijet na bolje.