Danas, 16 godina kasnije, kompanija dm kao maloprodaja, ali i kao poslodavac, i dalje predstavlja jednu od najatraktivnijih kompanija na bh. tržišu. Osim stalnog unapređenja i širenja asortimana i prodajne mreže, uvođenja novih usluga i uz UVIJEKPOVOLJNO cijene, dm je ovu godinu započeo i s jedinstvenim programom lojalnosti za kupce, koji im omogućuje štednju putem mobilne aplikacije tj. digitalne active beauty kartice.
„Ponosni smo što danas slavimo 16. rođendan uspješnog poslovanja kompanije dm u BiH. Kroz sve ove godine u središtu našeg poslovanja uvijek je čovjek, bio on kupac, zaposlenik ili poslovni partner. S njima smo uspješno savladali dosadašnje poslovne izazove, a zahvaljujući trudu i zalaganju zaposlenika te podršci i vjernost partnera i kupaca, nizali uspjehe“ – kaže direktor dm-a BiH, Damir Šlosel.
Uz sve materijalne i nematerijalne benefite te uz radno okruženje u kojem se posebna pažnja pridaje balansu privatnog i poslovnog, očuvanju i unapređenju psiho-fizičkog zdravlja, dugogodišnji najpoželjniji poslodavac odgovorio je i na najnovije izazove s kojima se njegovi zaposlenici, baš kao i svi drugi bh. građani suočavaju: „Kako bismo ublažili posljedice inflacije i povećanja cijena osnovnih životnih potrepština u mjesecu maju donijeli smo odluku o vanrednom povećanju plate svim zaposlenicima u iznosu od 9%, što je već implementirano. Osim ovog vanrednog povećanja plata, kompanija dm svake godine zaposlenicima isplaćuje, u visini neto plate, regres u junu te tzv. trinaestu platu u decembru“ – dodaje Šlosel.
Načelo „Čovjek na prvom mjestu” i danas, nakon 16 godina, živi širom Bosne i Hercegovine i kroz 83 prodavnice uređene prema visokim standardima. A ovo je samo dio najuspješnijeg drogerijskog koncerna u Evropi koji posluje u zemljama: Bugarska, Češka, Hrvatska, Italija, Mađarska, Makedonija, Poljska, Rumunija, Slovačka, Slovenija, Srbija te Austrija i Njemačka.