Zajedničkim radom, podjelom znanja i iskustva, dm će i u ovoj godini, u okviru društveno odgovorne inicijative {ZAJEDNO} za bolje sutra, osigurati izlazak na bh. tržište 12 domaćih proizvođača, čiji će proizvodi svoje mjesto pronaći na policama 78 dm prodavnica u našoj zemlji.
U proteklom periodu, od 66 proizvođača koji su prijavu poslali u skladu s definiranim pravilima i uslovima, žiri kojeg su činili asortiman i marketing menadžeri dm-a, školovani dm drogeristi te predstavnik Startup studija Fondacije Mozaik, koja je partner ove inicijative, odabrao je finaliste.
U narednoj fazi inicijative, koja podrazumijeva pripremu za izlazak na tržište, naći će se proizvođači: O.D. Theca-prirodna kozmetika – Black seed cream, Proizvodna radnja Mystery – Dnevna i noćna krema s niacinamidom, OD SPARK – BeeLipcous, Pčelarski centar Batinić – Losion za kosu, Flora Handmade – Unikatni nakit sa prirodnim bh. cvijećem, Tiha Dolina d.o.o. – Suhi začini, Rock ‘n Row – Rawtella delikatesni veganski namaz, Regius d.o.o. – Čips od japanske jabuke, 4E&S1 – Sirup od ruže, OR Stari tradicionalni zanat Sherbetlook – Sherbetlook prirodni sokovi, OD Bamba – Mama-beba set, Sugar On Top – Orangetree proizvodi za bebe.
„Izuzetno smo zadovoljni odzivom domaćih proizvođača koji su prepoznali mogućnost da plasiraju svoje proizvode na bh. tržište kroz lanac dm prodavnica. U velikoj konkurenciji od 66 prijavljenih proizvođača, proizvodi 12 odabranih, prepoznati su od strane žirija kao proizvodi koji imaju potencijal i za kojima vlada interes kupaca dm-a. Sa odabranim proizvođačima u narednom periodu naš stručni tim rado će podijeliti svoje znanje i iskustvo u području trgovine, razvoja proizvoda i nastupa na tržištu. Iz godine u godinu, partnerski sa domaćim proizvođačima uspijevamo nadopunjavati ponudu kvalitetnih domaćih proizvoda u dm asortimanu te tako doprinosimo razvoju i konkurentnosti domaće proizvodnje“, izjavila je Admira Isaković voditeljica Nabave i Marketinga dm-a i podsjetila kako svojim kupcima dm nudi blizu 780 proizvoda iz BiH te da ovim projektom potvrđuje svoju posvećenost razvoju bh. poduzetništva i ekonomije.
Uvrštavanje odabranih proizvoda na police dm-a očekuje se od marta do juna ove godine, a do tada sve odabrane proizvođače očekuje podrška dm kompanije na razvoju i usavršavanju proizvoda, osmišljavanju marketinške kampanje te mentoring po pitanju uvrštavanja proizvoda u trgovački lanac. Tokom procesa mentoringa proizvođači će dobiti stručne savjete za sve faze pripreme prema individualnoj potrebi, kao što su: istraživanje tržišta, formiranje cijene, unapređenje ambalaže, izrada deklaracije, certificiranje proizvoda, skladištenje proizvoda. Podrška dm-a nastavit će se i nakon uvrštavanja proizvoda u dm asortiman, kada će kroz dm kanale oglašavanja ali i punu marketinšku i PR podršku, novi proizvodi dobiti priliku za adekvatno predstavljanje kupcima. Više informacija na www.dm-zajedno.ba