Nakon što je doživio značajan preporod početkom 2024. godine, brend Donna Karan vraća se s kampanjom za jesen/zimu 2024., koja uključuje neka od najpoznatijih lica u modnom svijetu.
Kada je Donna Karan krajem 80-ih godina prvi put predstavila svoj istoimeni brend, odmah je osvojila naklonost nekih od najbolje obučenih žena tog vremena. Promovišući vječnu privlačnost osnovnih komada i savršenstvo bodija, Donna Karan ostavila je dubok trag u istoriji mode. Njen koncept „7 lakih komada“ brzo je postao popularan, prelazeći sa modnih pista na sofisticirane ulične stilove i profesionalni, a ipak elegantan izgled originalnih „kancelarijskih diva“ iz 80-ih i 90-ih.
Za kampanju svoje najnovije kolekcije, koju je snimio Mikael Jansson, njujorška dizajnerica okupila je neke od najvećih supermodela u istoriji mode: Christy Turlington, Amber Valletta, Alek Wek, Karen Elson, Imaan Hammam, Eva Herzigova, Edie Campbell i Liu Wen ujedinile su se kako bi prikazale bogatu istoriju ovog brenda i redefinisale ga u novom modnom dobu.
Srce New Yorka
Inspirisana samim srcem New Yorka, kolekcija Donne Karan za jesen/zimu 2024. donosi niz dinamičnih materijala i uzoraka koji privlače savremene žene, a istovremeno zadržava klasičnu, bezvremensku eleganciju koja je zaštitni znak brenda. S obzirom na to da su devedesete ponovo u centru modnih trendova, i ulični stil zrači jednako trendovski, sada je idealno vrijeme da se prigrli jednostavnost i sjaj koje Donna Karan donosi.
Paleta boja u kolekciji obuhvata crnu, sivu, zlatnu i najpopularniju nijansu ove sezone, maslinasto zelenu, crpeći inspiraciju iz prepoznatljivog urbanog pejzaža. Poznate zgrade, znamenitosti i ulice New Yorka oživljavaju u teksturiranom žakardu, mekoj koži i glatkom antilopu, koji su istaknuti u ovoj kampanji.
Kampanja za jesen/zimu 2024. pod nazivom “Reflections on Women” otvara dijalog između žena i njihove odjeće, slaveći savremenu ženu u svim njenim aspektima. Ova emocionalna povezanost duboko je ukorijenjena u DNK brenda Donna Karan, koji je još osamdesetih godina stvoren da obuhvati svaku ženu, bez obzira na njen identitet, i obuče je u odjeću koja ističe njenu snagu, senzualnost, strast i profesionalnost. Iako je Donna Karan često nazivana „majkom minimalizma“, upravo je ova ključna misija ono što pokreće brend i održava njegovu relevantnost i danas, kao što je to bio slučaj na samom početku.