Nedavno objavljeno

Toyota BH slavi najuspješniju godinu

Početkom svake godine Toyota tradicionalno rezimira poslovne rezultate za prethodnu i ujedno najavi planove i brojke za tekuću godinu. Tako je u 2023. domaći uvoznik isporučio rekordnih 1.051 automobil, što je bila najuspješnija godina u poslovanju Toyote na bh. tržištu i ujedno najavio prodaju od čak 1.300 novih automobila u 2024.

Prvo ćemo reći da volimo Toyotu. Ne samo zbog automobilskog brenda koji predstavlja, već zbog ukupne filozofije poslovanja, zbog tog posebnog, Japanu svojstvenog mentaliteta. Odnosa prema prirodi, trudu da kupac bude zadovoljan, ali da naš okoliš time ne trpi neke posljedice. I sad dolazimo do onoga što su rezultati rada bh. kompanije – Toyota BH, koja je 2023. završila i više nego uspješno.

U prošloj godini Toyota BH prodala je čak 35 posto više automobila nego u godini prije. Riječ je o 1.051 automobilu, od čega je 968 bilo putničkih i 83 lakih komercijalnih vozila. Toyota je završila kao treća najuspješnija marka na tržištu novih automobila. Iza Škode i Volkswagena, sa tržišnim učešćem od 9,2 posto. To znači da je svaki deseti prodati novi automobil u BiH bio sa znakom Toyote. Prošla godina je bila najuspješnija godina u poslovanju Toyote na bh. tržištu.

“Iako je Toyota započela poslovati u BiH prije skoro 20 godina, od 01.04.2023. zvanično poslujemo kao domaće predstavništvo, što znači da profit ostaje u našoj zemlji”, rekao nam je direktor Toyote BH Damir Višošević, te nastavio: “Mi smo takođe najprodavaniji brend na poziciji privatnih kupaca. Što daje još veći značaj našem prodajnom rezultatu u 2023. To istovremeno potvrđuje našu brigu prema kupcima kroz njihovo zadovoljstvo. Takođe, jedna trećina prodaje bila su hibridna vozila, dok su 66 posto činili automobili sa SUS motorima. No, iako se svi žele uključiti u trku električnih automobila, Toyota sa različitim tehnologijama pogona želi na svakom tržištu ponuditi ono što što tom tržištu odgovara. Bilo da su to hibridi, plug-in hibridi, električna vozila, vozila na gorive ćelije ili čak vozila s pogonom na hidrogen”, dodao je Višošević.

Nova garancija – 10 godina ili 200.000 km

Lojalnost vlasnika Toyota vozila kroz povratak u ovlašteni servis istovremeno potvrđuje privrženost ovoj marki. Tako se čak 91 posto kupaca starosti vozila od jedne do tri godine vraća u ovlašteni servis. Dok 75 posto njih poštuje takvu praksu na vozilima starosti od četiri do šest godina. S tim u vezi, Toyota u 2024. podiže garanciju na novi nivo, odnosno uz 10 godina, Toyota umjesto 185.000 km diže kilometražu na 200.000 km kao drugi uslov, što će takođe ostati najbolji garancijski uslovi na tržištu. Usto, Toyota unutar 10 godina garancije na vozilo jednakom dužinom garantuje i na pneumatike, pa ako se bilo koja od četiri gume fizički ošteti, vlasnik ima pravo dobiti novu istih karakteristika kao kad je kupio vozilo. Šlag na tortu je Toyota osiguranje koje unutar prve godine korištenja vozila, ukoliko dođe do totalne štete, nadomješta vlasniku cijeli iznos u visini cijene fakturisanog vozila.

Šta Toyota najavljuje u 2024. godini?

Svaka godina je novi izazov. No, za Toyotu, 17 zaposlenih u lokalnom predstavništvu i jakoj prodajno-servisnoj mreži ova godina će biti i izazov i čini se nova laka realizacija, s obzirom na uhodanu praksu i imidž koji Toyota uživa zadnjih godina na bh. tržištu. Kao prvo, očekuje se da odjel postprodaje rasti za 21 posto na 4,6 miliona KM u čemu će pomoći sistem online naručivanja na servis, što je jedna od novina u ovoj godini. Po pitanju novih modela, ove godine Toyota planira osvježiti gamu sa redizajniranim bestsellerima Yaris i Yaris Cross, a novitet koji će doći kao svojevrsni “flagship” bit će novi Land Cruiser. Toyota se želi više etablirati na polju lakih komercijalnih vozila, te najavljuje dva nova modela, Proace i Proace Max. Iako je riječ o prepoznatljivim modelima iz grupacije Stellantis s kojom Toyota dijeli mehaniku i tehnologiju, iz Toyote ističu da će garancija biti najveći adut ovih vozila u odnosu na tehnološke blizance iz Peugeota, Citroena i Fiata.

Najveća promjena nastat će u renoviranim prodajno-servisnim objektima dilera, budući da Toyota najavljuje novi “New retailer” koncept kako bi se trgovci što više posvetili svakom klijentu i kako bi se klijent osjećao ugodnije.

Latest Posts

spot_img
spot_img

Raport

spot_img