Nedavno objavljeno

Novi Opel Grandland GSe: SUV visokih performansi

Vodeći se temeljima koje su postavili Astra GSe i Astra Sports Tourer GSe nastao je sljedeći dinamični model Opelova novog elektrificiranog podbranda: Opel Grandland GSe.

  • Premijera: Opel uvodi GSe performanse u C-SUV segment
  • Dinamičan spoj: performanse sportskog automobila u kombinaciji s e-AWD pogonom i SUV stilom
  • Jedinstven: specifična kalibracija upravljanja, ekskluzivne GSe opruge i amortizeri
  • GSe stil: 19-inčni kotači inspirirani Mantom GSe i jedinstveni difuzor

Sportski SUV-ovi objedinjuju brzinu sportskih automobila sa svestranošću i stilom. Nude dinamičnost i pogon na sva četiri kotača te su vrlo privlačni vozačima. Trenutačno se najčešće nalaze u Premium segmentu, ali s novim Opel Grandlandom GSe, sportski SUV-ovi uskoro će biti predstavljeni u popularnom C-segmentu.

„Novi Opel Grandland GSe iznimno je dinamičan, kompetentan i moderan. Uvjereni smo da će privući kupce koji od svog SUV-a ne žele samo elektrifikaciju, već i sportsku vožnju,” rekao je izvršni direktor Opela Florian Huettl.

Novi Grandland GSe kombinira 1.6 benzinski motor s turbopunjačem i dva elektromotora – po jedan na svakoj osovini – za snažnu izlaznu snagu sustava do 221 kW/300 KS (potrošnja goriva prema Globalno usklađenom ispitnom postupku za laka vozila (WLTP), ponderirana, kombinovana[1]: 1,3 l/100 km; 31 – 29 g/km CO2). Plug-in hibridni pogonski sklop čini Grandland GSe snažnim električnim vozilom s pogonom na sva četiri kotača s optimalnom trakcijom i najboljim ubrzanjem s mjesta u klasi. Ubrzanje od 0 do 100 km/h postiže se za 6,1 sekundu kao kod sportskog automobila, a maksimalna je brzina 235 km/h (135 km/h na električni pogon).

Poput Astre GSe, preduvjeti za posebno dinamičan i zabavan način vožnje Opel Grandlanda GSe leže u njegovu jedinstvenom kalibriranju ovjesa i upravljanja. S McPherson opružnom nogom sprijeda i višestrukom osovinom straga, Opelov najsportskiji SUV ima čvršće opruge i amortizere s KONI FSD (Frekvencijski selektivna amortizacija) tehnologijom, koja omogućuje različite karakteristike amortizacije za upravljanje u odnosu na udobnost. Kao rezultat toga, Grandland GSe odmah i predvidljivo reagira na svaki potez vozača zadržavajući tipičnu Opelovu stabilnost pri kočenju, u zavojima i na autoputu.

Odvažan i autentičan vanjski dizajn Grandlanda s karakteristikama branda Opel Vizor dodatno je poboljšan stilskim obilježjima prepoznatljivim za GSe: 19-inčni kotači od lake legure inspirirani nagrađivanim konceptom Manta GSe; jedinstveni stražnji difuzor; i GSe amblem na vratima prtljažnika. Kao dodatno prepoznatljivo obilježje, Grandland GSe je opcijski dostupan s crnim poklopcem motora. Prednja sportska sjedala obrubljena Alcantara materijalom s AGR certifikatom još su jedan pokazatelj Opelove izvrsnosti u izradi sjedala. Ona vozaču i suvozaču u Grandlandu GSe omogućuju uživanje u dinamičnoj vožnji dok njihovim kralježnicama koristi udobnost i potpora iznimno ergonomskih sjedala.

[1]Podaci o potrošnji goriva i emisijama CO2 u skladu su s homologacijom Globalno usklađenog ispitnog postupka za laka vozila (WLTP) (uredba EU 2017/948). Od 1. septembra 2018. homologacija novih vozila izvršava se pomoću Globalno usklađenog ispitnog postupka za laka vozila (WLTP) a to je novi, realističniji postupak ispitivanja za mjerenje potrošnje goriva i emisija CO2. WLTP u potpunosti zamjenjuje ranije korišteni ispitni postupak poznat kao Novi europski vozni ciklus (NEDC). Zbog realnijih uvjeta ispitivanja, vrijednosti potrošnje goriva i emisija CO2 izmjerene primjenom voznog ciklusa WLTP u mnogim su slučajevima više od vrijednosti izmjerenih primjenom voznog ciklusa NEDC. Podaci o potrošnji goriva i emisijama CO2 mogu se razlikovati ovisno o konkretnoj opremi, dodatnoj opremi i dimenzijama guma.

 

Latest Posts

Raport

spot_img