Nedavno objavljeno

Nestlé predstavio novo izdanje kampanje „Čista umjetnost“

Spajajući brigu o okolišu s umjetnošću, vodeća svjetska kompanija u prehrambenoj industriji podiže svijest o pravim navikama za budućnost zajednice, zemlje i planete.

Kompanija Nestlé po drugi put u Bosni i Hercegovini pokreće kampanju „Čista umjetnost“ sa ciljem da podigne svijest, prvenstveno učenika osnovnih škola u Federaciji BiH i Republici Srpskoj, o očuvanju zelenih površina, pametnom odlaganju otpada i ponovnoj upotrebi, tačnije reciklaži, materijala. Projekat podržavaju Federalno ministarstvo obrazovanja i nauke i Ministarstvo prosvjete i kulture Republike Srpske.

Ideja iza projekta „Čista umjetnost“ jeste da osnovne škole organizuju akcije čišćenja u svojim sredinama, a od prikupljenog materijala koji se može reciklirati (poput papira, plastike i drugih materijala), naprave eksponate čiste prirode. Čista priroda znači čiste rijeke, planine, livade, zdravu floru i faunu koja postoji na tim područjima.

U saradnji sa projektom „Let’s Do It“, Manifesto Art Gallery, i Međunarodni Centar za djecu i omladinu Novo Sarajevo, kompanija Nestlé će organizovati izložbu školskih radova, u Sarajevu. Radovi će biti ponuđeni na prodaju kroz javnu aukciju, a svi prihodi će biti donirani projektu „Let’s Do It“, za dodatno pošumljavanje u Bosni i Hercegovini.

Sve škole koje budu dio kampanje sa svojim radovima će učestvovati u takmičenju čiji je ukupni nagradni fond 6.500 KM. Prva grupa najboljih radova će biti odabrana od strane stručnog žirija, dok će drugu grupu pobjednika odlučiti glasanje javnosti.

Prijave su otvorene od 26.9.2022. do 16.10.2022. Izložba, proglašenje pobjednika, kao i aukcija školskih radova će se održati krajem novembra 2022.

Više informacija o pravilima učešća za zainteresovane osnovne škole iz cijele Bosne i Hercegovine je dostupno na web stranici projekta „Let’s Do It“.

- Advertisement -

Latest Posts

Raport

spot_img
spot_img