Nedavno objavljeno

Coca-Cola HBC proglašena vodećim evropskim proizvođačem pića u održivom poslovanju

Coca-Cola HBC je ponovo ocijenjena kao najbolja evropska kompanija za proizvodnju pića u održivom poslovanju, a jedanaestu godinu zaredom svrstana je među tri najbolja proizvođača pića na svijetu.

Vijest je objavila agencija za kreditni rejting Standard & Poor’s (S&P) u svom godišnjem izvještaju, čime je potvrdila Dow-Jonesov indeks održivosti za 2021. godinu (DJSI), jedan od vodećih svjetskih pokazatelja održivosti. Coca-Cola HBC također je dobila srebrenu nagradu od S&P Globala.

Komentarišući ovu vijest, glavni izvršni direktor Zoran Bogdanović je rekao: „Ovo je veliko priznanje za sve što naše kolege svakodnevno rade kako bismo izgradili kompaniju i budućnost koja je još održivija. Započeli smo ovo putovanje još prije mnogo godina i smatramo ga ključnim za svoj budući rast. Postizanje nulte stope emisije stakleničkih gasova u cijelom našem lancu vrijednosti do 2040. godine na koju smo se obavezali u oktobru 2021. godine, a s druge strane, surova stvarnost predstavljena na konferenciji COP26, podsjećaju nas na ozbiljnost izazova s kojima smo suočeni i koliko je još posla pred nama. Predani smo tome da u potpunosti napravimo svoj dio.“

Ovaj rezultat je u skladu s nezavisnim ocjenama i rezultatima za Coca-Colu HBC drugih uglednih istraživanja i indeksa održivosti, uključujući MSCI ESG, CDP, FTSE4Good i FTSE Russell ESG.

Dodatne napomene

Najznačajnija postignuća posvećenosti Coca-Cole HBC u održivom poslovanju uključuju*:

  • Uštede od 1,8 miliona tona CO2e u lancu vrijednosti i 6,5 milijardi litara vode u našim operacijama u poslednjoj deceniji;
  • Nabavku više od 98% robe i sirovina od domaćih dobavljača (na tržištu na kojem proizvodimo svoje proizvode);
  • Svako radno mjesto u Coca-Coli podržava u prosjeku još 11,3 drugih radnih mjesta;
  • Edukaciju 480.000 mladih ljudi u 28 zemalja od 2017. godine od pokretanja vodećeg programa zajednice, #CocaColinaPodrškaMladima, a cilj je da se osnaži milion mladih ljudi do 2025. godine;
  • Objavljivanje prve politike poreske transparentnosti i izvještaja u augustu 2020;
  • Na 39 % rukovodećih mjesta trenutno su žene, a naš je cilj podići taj postotak na 50% do 2025. godine
  • Pet brendova mineralne vode na šest tržišta pakovano je u boce izrađene od 100% reciklirane plastike, a u Italiji su sva pojedinačna pakovanjaa bezalkoholnih gaziranih pića od 100% reciklirane plastike;
  • Na 10 tržišta omot višestrukih pakovanja limenki izrađen od plastike koje se teško reciklira zamijenjen je KeelClipom™, minimalističkim kartonskim rješenjem izrađenim od papira koji je u potpunosti razgradiv i može se reciklirati, te ima certifikat Vijeća za nadzor šuma (FSC), s planom za da se primijeni u svim zemljama EU tokom 2022. godine.

Cijeli spisak ciljeva i postignuća Coca-Cole HBC možete pogledati ovdje.

*Brojevi se odnose na 2020. godinu, osim ako je drugačije navedeno.

Latest Posts

Raport

spot_img