Nedavno objavljeno

OD NENOŠENJA ŠMINKE DO NOŠENJA MASKE: Kako je maska promijenila navike ljepote

Maske za lice, koje su ponovo u mnogim zemljama postale obavezne u zatvorenim prostorima, a moraju se nositi i napolju u gradovima posebno pogođenim koronavirusom, promijenile su rutinu i režim kada je riječ o njezi i ljepoti

 

Iako su mnoge javne ličnosti, poput Alicie Keys, prigrlile izgled bez šminke mnogo prije globalne pandemije, izolacija je iz temelja promijenila navike mnogih žena, nudeći im mogućnost da prihvate sebe onakve kakve jesu, bez šminke. Riječ je o svjetskom trendu, koji je vidno prešao granice, te rezultirao sa nekoliko hashtagova, kao što su #nomakeup, #nomakeupday, #nomakeupchallenge ili #nomakeupselfie, koji su ove godine preplavili društvene mreže, propraćeni fotografijama na kojima se jasno vidi da je samoprihvatanje danas mnogo više od teorije.
Ovakva analiza poduprta je nošenjem maske, što nije naročito kompatibilno sa nošenjem šminke. Maske čine da se pažljivo nanijeta šminka, uključujući puder i ruž za usne, skinu u roku od nekoliko minuta, te mogu povećati rizik od pojave bubuljica. To su tri razloga koja su potakla mnoge žene da izbace šminku iz svoje rutine. Zapravo, ispitivanje nad 3.018 osoba, koje je u junu sprovedeno u Francuskoj za brend Slow Cosmétique, pokazalo je da samo 21% ispitanih Francuskinja stavlja šminku, u poređenju sa 42% u 2017. godini. Ovakav pad sugerira da je došlo do mnogih promjena u navikama ženske njege i ljepote.

Novi bum: maskare i proizvodi koji se ne razmazuju

Pa čak i one dame koje (još) nisu spremne za pokret “bez šminke” primijetile su da mijenjaju navike. To se takođe moglo vidjeti u pomenutoj anketi, koja pokazuje da žene koje se redovno šminkaju sada više pažnje posvećuju očima nego koži, te još manje usnama. Razlog tome je ne samo što se ne vide, već se zbog maske i ne zadržavaju na koži. Ovo zapažanje pokazalo se tačnim i u pretrazi i prodaji proizvoda putem interneta, što potvrđuje trenutne apetite za maskarama, ajlajnerima i proizvodima za obrve, te pad prodaje ruževa za usne i proizvoda za lice. Zanimljivo, ovi proizvodi bili su hit prije pojave pandemije, posebno kada je riječ o konturisanju, te naglašavanju crta lica i njegovom skulpturiranju.
Iako su mnoge žene odustale od karmina i proizvoda za lice, one druge su u prvi plan istakle nešto specifičnije proizvode, utirući put novom trendu – a to su kozmetičke formule koje se ne razmazuju, te se proizvod ne prenosi na materijal. Takvi proizvodi izbili su u prvi plan kao odgovor na sve veću potražnju ljubiteljica šminkanja, koje ne žele pokleknuti pred izazovom nošenja maske.

Maskne i ostali problemi sa kožom

Nošenje maski dovelo je i do pojave nove riječi “maskne” – a to su, zapravo, akne uzrokovane nošenjem maske. One sačinjene od platna su bolje, jer su prozračenije, za razliku od hirurških verzija, a mijenjanje maske nekoliko puta u toku dana sada je već osnovno pravilo, koje može pomoći da do problema ne dođe. Također, ispitivanja kažu da korisnici maski pokušavaju riješiti problem sa pojedinim proizvodima. Prema navodima kompanije NPD Group, u Francuskoj je porasla prodaja prestižnih proizvoda protiv akni, a još je veća potražnja za luksuznim kremama za njegu ruku, što je vjerovatno povezano sa redovnim pranjem ruku i upotrebom sredstava za dezinfekciju na bazi alkohola.

Latest Posts

Raport

spot_img