Nedavno objavljeno

spot_img

Polugodišnji rezultati Atlantic Grupe – potvrda stabilnosti poslovnog modela

U kontekstu ukupnih privrednih poremećaja uzrokovanih pandemijom COVID 19, strategija i operativno poslovanje Atlantic Grupe pokazali su tokom prvih šest mjeseci ove godine visoku razinu stabilnosti. Atlantic Grupa je u prvom polugodištu 2020. ostvarila 327.9m EUR prihoda od prodaje, što na uporedivoj osnovi predstavlja pad od svega 0,9%, a kada se u obzir uzmu i dijelovi poslovanja dezinvestirani* prošle godine ukupan pad iznosi 4,5%. Normalizirana dobit iz poslovanja (EBIT) u ovom razdoblju iznosi 31.6m EUR i niža je za 5,5%, dok je normalizirana neto dobit u odnosu na prvih šest mjeseci lani niža 3,7% i iznosi 24.2m EUR. Ovogodišnji rezultati dodatno su opterećeni s 4.6m EUR jednokratnih troškova koji se u najvećoj mjeri odnose na donacije i druge troškove vezane uz sprječavanje širenja pandemije.

“Kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa značajno je promijenila poslovanja mnogih kompanija te je uticala i na promjene u ponašanju potrošača. Atlantic Grupa se, zahvaljujući diverzificiranom portfoliu snažnih brendova, pokazala u velikoj mjeri otpornom na krizu uzrokovanu pandemijom te smo i u prvom polugodištu ostvarili odlične poslovne rezultate. Mjere koje su uvedene u cilju suzbijanja širenja pandemije rezultirale su, očekivano, padom prodaje u HoReCa kanalu, te padom potrošnje proizvoda namijenjenih konzumaciji van kuće i tzv. impulsnog segmenta, no navedeni negativni uticaji su dobrim dijelom nadoknađeni izuzetno dobrim rezultatima strateškog poslovnog područja (SPP) Delikatesni namazi, apotekarskog lanca Farmacia i poslovnog područja Donat Mg. Optimizacija poslovnih procesa, stabilna finansijska pozicija i kvalitetno strateško upravljanje omogućili su nam da održimo sigurnost radnih mjesta, povećamo zadovoljstvo i angažiranost naših zaposlenika u novonastalim uslovima rada na daljinu i izazovnog rada na terenu te održimo poslovne rezultate s minimalnim negativnim posljedicama“, komentarisao je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe. Istaknuo je i da kompanija nastavlja s planiranim kapitalnim investicijama u proizvodnu opremu i digitalizaciju poslovanja, a u cilju povećanja efikasnosti i dodatnog osnaživanja naših brendova.

Najviše rasli Argeta i Donat Mg te ključna tržišta EU

Najveći rast prihoda od prodaje u prvom polugodištu ostvarili su Delikatesni namazi s rastom od 21,4% i Donat Mg s rastom od 2,5%. Kafa se s 66.8m EUR prihoda od prodaje, što čini 20,4% udjela u ukupnim prihodima, ističe kao najveća pojedinačna kategorija, a u prvoj je polovini godine, najviše zbog kontrakcije prihoda u HoReCa kanalu, ostvarila pad od 6,0%. Među tržištima je najznačajniji rast tržišta Slovenije, Makedonije i Kosova,  kao i primjetan rast na ključnim tržištima EU, posebice Austriji i Švajcarskoj, usljed rasta prodaje brendova Argeta i Smoki. U ukupnoj prodaji vlastiti brendovi čine 64,0%, a brendovi principala u distribuciji 26,8%. Apotekarski lanac Farmacia čini 9,2% ukupnog prihoda.

Fokus na daljnje sprječavanje zaraze i nesmetanu proizvodnju

Kompanija se, zahvaljujući stabilnoj finansijskoj poziciji, uz očuvanje pune zaposlenosti i plata, mogla aktivno uključiti i u pomoć u borbi protiv koronavirusa donirajući ukupno 3.7m EUR za suzbijanje pandemije na ključnim tržištima.

U prvoj polovini godine održana je i Glavna skupština Atlantic Grupe na kojoj je donesena odluka o isplati dividende za 2019. godinu u iznosu od 25 kuna po dionici, odnosno sveukupno 11.1m EUR, koliko je dioničarima isplaćeno u julu.

Brojna neovisna istraživanja tržišta potvrdila su uspješnost ukupne kompanijske strategije te je Atlantic Grupa, između ostalog, u izboru kompanije MojPosao proglašena za petog najpoželjnijeg poslodavca u Hrvatskoj, dok je Cedevita prema istraživanju agencije Ipsos najpoželjniji brend u kategoriji bezalkoholnih napitaka u Hrvatskoj i Sloveniji te drugi najpoželjniji u Srbiji.

spot_img

Latest Posts

spot_img
spot_img

Raport