NOVI NAČIN REKLAMIRANJA: Važni su ljudi, a ne stvari

Talijanska modna kuća Valentino pokreće kampanju usmjerenu na dobrotvornu pomoć, a u njoj učestvuju Naomi Campbell, Gwyneth Paltrow, Christy Turlington...

Nedavno objavljeno

Pierpaolo Piccioli

Tokom posljednjih nekoliko nedjelja, luksuzna talijanska modna kuća Valentino tražila je načine za izlazak iz krize u koju je svijet mode pao zbog pandemije koronavirusa. Kreativni direktor kuće Pierpaolo Piccioli odlučio je da pokrene reklamni projekat usmjeren na dobrotvornu pomoć. Pozvao je svoje prijatelje da učestvuju u akciji, među kojima su Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell, Christy Turlington, Anwar Hadid, Laura Dern i njen sin. Svi će postati lica nove reklamne kampanje ovog brenda.

Svaki učesnik će se fotografisati kod kuće u odjeći iz proljetne linije Valentino, i to će uraditi besplatno, a modna kuća će donirati milion eura bolnici Lazzaro Spallanzani u Rimu, gdje se liječe oboljeli od Covida-19.

Piccioli je naglasio da je sada sve više i više svjestan važnosti ljudi, a ne stvari. Novom reklamnom kampanjom želio je pokazati zajednicu svojih prijatelja sa kojima dijeli slična uvjerenja. “Svi imaju ličnost, talenat, samoizražavanje i slobodu”, kaže modni dizajner, koji namjerava svojim novim projektom vratiti istinsku ljepotu u modu. “Predstavljamo najbolju verziju svijeta koja će se svima svidjeti”, obećava Pierpaolo Piccioli, a rezultate snimanja vidjet ćemo u septembru ili oktobru.

Pročitaj još
Related

Belma Tvico: Metamorphosis

U svojoj srži, Metamorphosis se bazira na četiri životna...

Ovom je kombinacijom Blake Lively prekršila sva modna pravila

Među zvanicama na 27. rođendan Gigi Hadid našla se...

Helen Mirren servirala vatromet boja

Na svečanoj projekciji filma ‘The Duke’ u New Yorku...

Supermodeli 90-ih na okupu u donjem rublju Kim Kardashian

Čast da predstavi novu liniju Skims donjeg rublja dobile...