U Guccijevoj kampanji pre fall 2020, s modelima poziraju jeleni i lanad, vjeverice, sove, tvorovi, žabe, zečevi, ježevi i patke, uživajući u svemu lijepom što priroda može ponuditi. Talijanska luksuzna kuća željela je ovom kampanjom – koju je nazvala “So Deer To Me” – naglasiti svoju podršku zaštiti nekih vrsta divljih životinja i njihovih staništa.
U februaru ove godine, Gucci se pridružio Lion’s Share fondu, neprofitnoj organizaciji koju vodi Program Ujedinjenih nacija koja prikuplja sredstva za zaštitu ugroženih vrsta partnerstvom sa globalnim brendovima koji koriste životinje u svojim reklamnim kampanjama. Gucci se obavezao da će donirati 0,5% svog plaćenog medijskog troška organizaciji svaki put kada se životinja pojavi na reklami.
“Priroda i divljač pružaju brendu Gucci inspiraciju koja je sastavni dio naše priče kroz kolekcije i kampanje. Sa sve većim prijetnjama biološkoj raznolikosti planete, revolucionarne inicijative poput Lion’s Share fonda organski povezuju poslovnu zajednicu sa direktnim djelovanjem na zaštiti naših prirodnih staništa i najugroženijih vrsta”, rekao je Marco Bizzarri,predsjednik i izvršni direktor brenda Gucci.
Firentinska kuća je svoju kampanju, koju je režirao Alasdair McLellan, a fotografisao Bruce Gilden, opisala kao “poziv na istinsku posvećenost prirodi i, zajedno sa njom, životu”.