Nedavno objavljeno

spot_img

BELLA HADID Palestina nije sinonim za terorizam!

Supermodel Bella Hadid kaže kako je bila "šokirana" zbog "nedostatka osjetljivosti" koji je uključen u Adidasovu reklamnu kampanju u kojoj je učestvovala

Bella Hadid je bila jedno od zaštitnih lica u Adidasovoj reklamnoj kampanji inspiriranoj Olimpijskim igrama u Münchenu 1972. godine. Kampanja novog redizajniranog modela patika izazvala je ogorčenje u krugovima bliskim Izraelu i proizraelskih grupa zbog povezanosti između Bellinog palestinskog porijekla i napada na izraelske sportiste tokom Olimpijskih igara 1972.

Supermodel Bella Hadid, punog imena Isabella Khair Hadid, kaže kako je bila “šokirana” zbog “nedostatka osjetljivosti” koji je uključen u Adidasovu reklamnu kampanju u kojoj je učestvovala.

Kakve veze Bella ima s napadom u Münchenu?

Reklama sportske marke je naišla na brze kritike ljudi na internetu i pro-izraelskih grupa. Kampanja je promovirala ponovno izdavanje patike iz 1972. pod nazivom “Originals SL 72”, koje su prvi put lansirane tokom Olimpijskih igara u Münchenu. U terorističkom napadu 11 izraelskih sportista držano je taocima a potom ubijeno.

Hadid, koja je jedno od zaštitnih lica redizajniranih patika postala je centralna meta kritika. Adidas se izvinio u saopštenju 19. jula, rekavši da je napravio “nenamjernu grešku” i povukao reklamu. Hadid je, opet, na Instagramu poručila kako nikad ne bi svjesno učestvovala u bilo kojoj umjetnosti ili radu koji je povezan sa užasnom tragedijom bilo koje vrste. “Prije objavljivanja kampanje, nisam znala za historijsku povezanost sa strašnim događajima iz 1972. godine. Šokirana sam, uznemirena i razočarana manjkom senzitivnosti u ovoj kampanji. Da sam znala, iz dubine srca vam govorim, nikada ne bih učestvovala u njoj. Moj tim je to trebao znati, Adidas je to trebao znati, a ja sam trebala više istražiti kako bih znala, razumjela i otvoreno progovorila. Oduvijek sam govorila i uvijek ću govoriti o onome što smatram pogrešnim”, napisala je.

Šta se dogodilo sa reklamom?

Podsječamo da bi promovirao redizajnirane tene, prvi put kreirane za Olimpijske igre 1972., brend je pokrenuo globalnu reklamnu kampanju sa poznatim licima pop kulture, uključujući fudbalera Julesa Koundéa, hip-hop umjetnika ASAP Nasta i Bellu Hadid.

U pisanoj izjavi za The New York Times, iz Adidasa su naveli kako je kampanja imala za cilj da promovira svoju laganu patiku za trčanje, dizajniranu prije više od 50 godina. “Svjesni smo da su napravljene povezanosti sa tragičnim historijskim događajima – iako su te povezanosti potpuno nenamjerne – i izvinjavamo se za svaku uznemirenost ili neugodnost koju su izazvale”.

Šta je tačno naljutilo ljude?

Kampanja nije spominjala teroristički napad, ali je izazvala otpor u jevrejskim krugovima jer je Bella Hadid, koja je palestinskog porijekla, otvorena u svom pro-palestinskom stavu, bila jedno od lica reklamne kampanje. “Da Adidas izabere glasnog protivnika Izraela za sjećanje na ove mračne Olimpijske igre je ili ogromni previd ili namjerno zapaljivo,” napisali su u reakciji iz Američkog jevrejskog komiteta na platformi X i dodali: “Ni jedno ni drugo nije prihvatljivo.”

Bellina reakcija

Hadid, koja je opisala sebe kao razočaranu u nedostatak osjetljivosti s kojim se ušlo u kampanju, ostala je čvrsta u svojoj podršci palestinskom narodu, dodajući da ta zemlja “nije sinonim za terorizam.” “Ja sam ponosna palestinska žena i postoji mnogo više u našoj kulturi od onoga što je izrečeno tokom proteklih sedam dana,” napisala je. “Zauvijek ću stajati uz svoj narod Palestine, dok nastavljam da zagovaram za svijet bez antisemitizma.”

Iz Adidasa su The New York Timesu kazali kako “revidiraju ostatak kampanje.” Patike su dostupne za kupovinu na web stranici kompanije.

spot_img

Latest Posts

spot_img

Raport