spot_img

Nedavno objavljeno

Kako će klimatske promjene transformirati kozmetiku

Nova generacija proizvoda za ljepotu će bolje reagirati na životnu sredinu, najavljuje francuska stručnjakinja

U svojoj najnovijoj studiji, stručnjakinja za velike promjene na tržištu ljepote, Francuskinja Pascale Brousse,  istražuje uticaj klimatskih promjena na različite aspekte industrije. Ona koristi višedimenzionalni pristup koji postavlja pitanja kako bi pružila odgovore o budućnosti.

Klimatske promjene se ubrzavaju i postaju dio naše svakodnevice. I dok industrija ljepote – kako brendovi tako i dobavljači – poduzima korake za smanjenje svog ugljičnog otiska, ona istovremeno razmatra praktične posljedice neizbježnog porasta temperatura. “Klima nadilazi održivi razvoj”, kaže Pascale Brousse, osnivačica Trend Sourcinga, agencije specijalizirane za globalnu ljepotu i zdravlje, koju je utemeljila 2000., nakon što je deset godina provela u L’Orealu. “Važno je sagledati štetnost po zdravlje i kožu, posljedice za ljepotu te kako će industrija odgovoriti s proizvodima za njegu kože, šminkom i parfemima.”

Nova generacija kozmetike

Prema Pascale Brousse, globalno zatopljenje stvara ekosistem posljedica po kožu, što dovodi do pojave nove dermatologije vezane za klimu. “Bit ćemo podložni intenzivnim klimatskim promjenama. Suše, poplave, velike vrućine u kombinaciji s vlagom, a prije svega zagađenje, uticat će na kožu. Alergija je sve više, a traju duže jer su godišnja doba manje izražena. Dermatolozi su primijetili porast slučajeva dermatitisa, akni i kože oštećene zagađenjem i klimom, bilo u Aziji, Južnoj i Sjevernoj Americi ili Evropi”, kaže ona.

Intenzivnije izlaganje zagađenju i UV zracima također ubrzava starenje kože, a svi ovi faktori zahtijevaju razvoj novih proizvoda za njegu prilagođenih potrebama kože.

Pascale Brousse, osnivačica agencije Trend Sourcing, specijalizirane za globalnu ljepotu i zdravlje

S obzirom na ove promjene, nova generacija proizvoda za njegu kože će bolje reagirati na životnu sredinu, najavljuje Pascale Brousse. “Kontekstualizacija će se razvijati za potrošače koji će biti prijemčiviji. Već imamo nekoliko primjera ove ‘kozmetike za praćenje klime‘, uključujući ograničeno Cliniqueovo izdanje povezano s aplikacijom koja predviđa vremenske prilike i faktore životne sredine. Po uzoru na Japance, održavanje tjelesne termoregulacije – znak dobrog zdravlja, prokrvljenosti kože, a time i boljeg tena – postat će cilj.”

Klimatski stres utiče na sve više i više ljudi, što dovodi do povećanog interesa za holističku rutinu ljepote koja kombinira njegu tijela i uma. “Htjet ćemo proizvode koji se sve više odnose na emocionalno iskustvo, poput parfema koji djeluju na naše stanje uma. Kozmetika sutrašnjice će se zasnivati na mirisima, bojama, zvukovima i senzacijama kako bi se stvorila sinestezija. Imat ćemo višedimenzionalne rutine za liječenje i tijela i uma. Proizvodi za njegu kože i parfemi će biti novi psihijatri”, obećava Pascale Brousse.

Latest Posts

Raport

spot_img