Nedavno objavljeno

Prvi integrisani izvještaju o rezultatima učinka kompanije Philip Morris u oblasti ekologije, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja

Ostvaren veliki napredak na putu ka budućnosti bez duhanskog dima, cilj da do 2025. godine više od 40 miliona pušača pređe na proizvode bez duhanskog dima

Kompanija Philip Morris (Philip Morris International – PMI) objavila je svoj prvi Integrisani izvještaj, sa pregledom učinka u oblasti ekologije, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja, kao i napretka na putu ka budućnosti bez duhanskog dima. Izvještaj uključuje i ambiciozan plan da više od 40 miliona odraslih pušača pređe na proizvode bez duhanskog dima do 2025. godine.

Integrisani izvještaj za 2019. godinu pojašnjava kako Philip Morris usmjerava svoje resurse na razvoj, naučno potvrđivanje i odgovornu prodaju proizvoda bez duhanskog dima, koji predstavljaju bolji izbor u odnosu na nastavak konzumiranja cigareta, sa ciljem kompletne zamjene cigareta što je prije moguće. U kompaniji Philip Morris smatraju da, uz odgovarajuće regulatorne podsticaje i podršku društva, prodaja cigareta u mnogim zemljama može biti okončana u roku od 10 do 15 godina.

„Otkako smo 2016. godine objavili svoj cilj stvaranja svijeta bez duhanskog dima, ostvarili smo ogroman napredak u smislu organizacionih sposobnosti, i integrisanja održivosti u svaki aspekt svoje transformacije i poslovanja”, izjavio je André Calantzopoulos, generalni direktor kompanije Philip Morris. „Izjava o svrsi kompanije potvrđuje našu posvećenost budućnosti bez duhanskog dima u korist ljudi koji bi inače nastavili pušiti, i time u korist globalnog javnog zdravlja. Svima nama u kompaniji je jasno da PMI može ostvariti najveći pozitivan uticaj na društvo zamjenom cigareta manje štetnim alternativama; ovo je suština naše korporativne strategije i u svrhu naših prioriteta vezanih za održivost, uz napredak ostvaren i u drugim najvažnijim oblastima”, rekao je Calantzopoulos.

Neki od ključnih pokazatelja integrisanog izvještaja uključuju podatak da je na kraju 2019. godine bilo oko 9,7 miliona korisnika širom svijeta koji su prestali pušiti i prešli na IQOS, proizvod bez duhanskog dima, koji zagrijava ali ne sagorijeva duhan. Ta brojka se konstantno uvećava, pa podaci iz prvog kvartala 2020. godine ukazuju na to da je u svijetu trenutno 10,6 miliona ljudi ostavilo cigarete i prešlo na IQOS. Takođe, Philip Morris je ove godine započeo sprovođenje programa fokusiranog na prevenciju pristupa mladih duhanskim proizvodima, za početak na najvećim tržištima, a do 2023. kompanija planira da cjelokupan portfolio uređaja bez duhanskog dima opremi tehnologijom za provjeru uzrasta korisnika.

Vizija kompanije PMI o budućnosti bez duhanskog dima je globalna i inkluzivna, sa ciljem da se svim odraslim pušačima na svijetu osigura pristup boljim alternativama.

Latest Posts

Raport

spot_img