Nedavno objavljeno

“GOSTI, A DOMAĆI!”

Cilj je da se, zahvaljujući srdačnošću i gostoprimljivošću, ali i kvalitetom proizvoda koji podižemo na viši nivo ovog ljeta uz pojačanu zdravstvenu sigurnost i stabilnom cjenovnom politikom, naš gost osjeti u Budvi “kao domaći”, što i jeste!”

Maja Liješević, direktorica Turističke organizacije opštine Budva

“Budva i ovoga ljeta sa puno ljubavi i uz tradicionalnu dobrodošlicu želi da dočeka goste iz regiona, upravo one koji su nam mnogo više od gostiju i koji su našu predivnu obalu zavoljeli prethodnih godina i decenija. Goste koji nas dobro poznaju i koje mi dobro poznajemo. Sve one koji zajedno s nama dočekuju nove godine, vesele se karnevalima i maskenbalima, s kojima zajedno obilježavamo slave, proslavljamo praznike, mi kod njih ili oni kod nas… Naše prijatelje iz regiona ne treba da podsjećamo da smo tu i ne treba da dokazujemo svoje emocije, jer je naša ljubav i posvećenost preživjela sve izazove,“ istakla je Maja Liješević, direktorica Turističke organizacije opštine Budva promovirajući kampanju: „Budva, ljubav koja traje“ i ove godine sa posebnom pažnjom osmišljene za tržište regiona, posebno za najbliže susjede: Bosnu i Hercegovinu, Srbiju, Albaniju, Makedoniju, Hrvatsku, koje u ukupnom broju ostvarenih noćenja čine oko 35%.

Cjelokupna turistička privreda Budve, nadležna preduzeća i lokalne službe, majske dane koriste za ponovno otvaranje svojih ugostiteljskih objekata, plažnih barova, uređenje kupališta, terasa…

“Hotelijeri, posebno oni visoke kategorije, kao i jedan dio restoratera još su u fazi pripreme za otvaranje svojih objekata. Privatni izdavaoci koji učestvuju sa preko 65% u ostvarenim noćenjima, zakupci javnih kupališta i najveći dio ugostitelja većinom se oslanjaju na tržište regiona i u njihovo ime mi i promovišemo sve divne potencijale kojima Budva obiluje. Cilj je da se, zahvaljujući srdačnošću i gostoprimljivošću, ali i kvalitetom proizvoda koji podižemo na viši nivo ovog ljeta uz pojačanu zdravstvenu sigurnost i stabilnom cjenovnom politikom, naš gost osjeti u Budvi “kao domaći”, što i jeste!” – poručuje direktorica TO Budva.

U Turističkoj organizaciji opštine Budva, imajući u vidu značaj regiona, očekuju da se uz stabilizaciju zdravstvene situacije u najskorijem mogućem roku uspostave i dogovore svi drugi protokoli, a najprije između državnih zdravstvenih institucija kako bi se otvorile granice sa svim susjednim državama pa i zemljama šireg regiona, što će, sigurni su, dovesti do ponovnih susreta i ljetovanja o kojima će se dugo govoriti sa osmijehom. 

Latest Posts

Raport

spot_img