Piše Elma Hodžić za Urban Magazin
Mediji su ključni alat u oblikovanju društvene svijesti – a izazova u ovom dinamičnom univerzumu je sve više. Rijetke su medijske kuće koje istinski shvataju da medijsko djelovanje povlači i pitanje odgovornosti prema društvenoj zajednici. Upravo zbog toga, s velikim zadovoljstvom predstavljamo ideju koja stoji iza Magazina Gracija, čiji rad i posvećenost društveno angažiranim temama jednostavno inspirišu. Belma Pećanin i Mersiha Drinjaković, dvije ključne figure Gracije, kroz svoj rad aktivno oblikuju medijsku scenu u Bosni i Hercegovini. Njihova posvećenost osjetljivim društvenim temama i pričama, čini Graciju platformom koja se ne boji suočiti sa stvarima koje mnogi izbjegavaju. Kroz dvije decenije postojanja, Gracija je postala više od magazina – postala je simbol borbe za bolje, pravednije društvo.
Obično započinjem razgovor molbom svojim sagovornicima/sagovornicama da čitateljima Urban magazina predstave svoj rad. Vjerujem da bi takav početak u ovom slučaju bio višak, jer svi poznajemo/čitamo Graciju. Međutim, zanima me šta je Gracija za vas?
Možda će zvučati malo patetično, ali nama je Gracija porodica. Stalno nekako ponavljamo da smo mali tim koji radi velike stvari, a taj mali tim je povezan neraskidivim vezama, zajedno smo proživljavali i proživljavamo sve naše poteškoće i izazove, i poslovne i privatne, zajednički se radujemo svim našim uspjesima, na bilo kom planu. Gracija predstavlja naš mali krug povjerenja i uzajamne podrške u kojem, naravno, često imamo rasprave o našem djelovanju. I to je naš način kako pravimo strategiju za kreiranje koncepta koji, evo, već dvije decenije ne samo da opstaje, nego, želimo to vjerovati, daje svoj mali doprinos u kreiranju boljeg društva za sve nas.