Najprometnije festivalske lokacije u gradu opremljene su sa 25 kontejnera koji se sastoje od tri cjeline: za plastične boce, za limenke i za miješani otpad, kao i sa 20 bačvi za ambalažni i za miješani otpad. Odvojeno prikupljeni otpad potom preuzima komunalno preduzeće “Rad”, a potom kompanija “Ekopak”, koja se brine za recikliranje plastične ambalaže i drugih odvojeno prikupljenih reciklabilnih materijala.
– Sretni smo da je i ove godine naše partnerstvo sa velikim svjetskim brendom i liderom u polju društveno odgovornog poslovanja ojačano Coca-Colinom globalnom inicijativom Svijet bez otpada. Inicijativa Recikliraj me. Pokloni mi novi život. u Bosni i Hercegovini krenula je baš na Sarajevo Film Festivalu prošle godine, i dodatno podržala naše opredjeljenje ka održivim praksama koje ove godine realiziramo i kroz ekološku inicijativu – Greening of Sarajevo Film Festival. Odgovorno odlaganje otpada, prikupljanje i recikliranje sastavni su dio nastojanja Sarajevo Film Festivala i Coca-Cole ka zdravijem i čišćem okolišu za sve. – rekao je g. Jovan Marjanović, direktor Sarajevo Film Festivala.
– Tijekom prošlogodišnjeg Festivala, za osam dana aktivnosti inicijative Recikliraj me. Pokloni mi novi život. odvojeno je prikupljeno: jedna tona plastičnog otpada, dvije tone papira, šest tona stakla i tri tone miješanog otpada. Želimo i ove godine, kroz konkretne akcije sa Sarajevo Film Festivalom promovirati održive i odgovorne prakse u poslovanju kroz smanjenje svog utjecaja na okoliš u zajednicama u kojim poslujemo. Ujedno, nastavljamo da potičemo građane na odgovoran odnos prema ambalažnom i drugom otpadu, i sudjelujemo u stvaranju boljih navika – odvojenog prikupljanja i odlaganja otpada. – rekao je Bruno Jelić, direktor Odjela za korporativne poslove i održivost Coca-Cola HBC Adria.
Coca-Cola HBC kao društveno odgovorna kompanija i lider u primjeni postulata održivog poslovanja ima jasno postavljene ciljeve koji se odnose na smanjenje uticaja na okoliš. Jedno od strateških opredjeljenja kompanije globalno je program Svijet bez otpada, čijim aktivnostima direktno pridonosi smanjenju utjecaja na okoliš i nudi rješenja za izazove povezane s ambalažom. Uz Coca-Colu i Sarajevo Film Festival, u inicijativi sudjeluje Mercator u čijem je prodajnom objektu u Ložioničkoj postavljen jedan od kontejnera za odvojeno odlaganje otpada.