Nedavno objavljeno

Nakon proslavljene 15. godišnjice, HELL ENERGY i dalje nastavlja sa uspješnim poslovanjem

Danas gotovo da ne postoji dio BiH u kojem nije prisutan HELL energetski napitak, dobro poznat i omiljen brend energetskih napitaka u BiH. HELL je postao tržišni lider u BiH 2018. godine i to za vrlo kratko vrijeme, te od tada uspješno održava svoju lidersku poziciju, na što je ovaj međunardni brend izuzetno ponosan. Ovaj uspjeh je dokaz da su potrošači svjesni odličnog kvaliteta i dobre vrijednosti za novac, a HELL pruža upravo to.

Prošle godine HELL ENERGY obilježio je 15. godišnjicu postojanja, a glavne prekretnice jednog od najbrže rastućih svjetskih brendova istaknute su u jubilarnom videu. HELL poslovna priča započela je 2006. godine kao mađarska porodična kompanija kada su njihovi proizvodi s izvanrednim omjerom cijene i kvalitate, te privlačnim dizajnom ušli na rastuće tržište energetskih napitaka. Za vrlo kratko vrijeme posvećenost potrošača postala je jasna: zauzeo je prvu poziciju na tržištu po prodatim artiklima, a međunarodna prepoznatljivost je počela rasti. Grupacija HELL je potpuno jedinstvena u globalnom sektoru napitaka, jer ima uspostavljene brendove, sopstvenu fabriku gdje se pune proizvodi  i pogone za proizvodnju aluminijumskih limenki u gradu Szikzo, u Mađarskoj. Danas su HELL ENERGY proizvodi dostupni u više od 50 zemalja i tržišni je lider na više njih.

Uspjeh kompanije je rezultat vrhunskog kvaliteta, stalnog razvoja, kontinuiranog ulaganja u marketinške i komunikacijske aktivnosti, kao i vrhunska distributivna mreža. Poslovna strategija HELL-a temelji se na osnovnom konceptu, a to je da pruži proizvod vrhunskog kvaliteta po pristupačnoj cijeni. Kompanija uvijek donosi nove ideje i proizvode kako bi zadovoljili potrebe svojih potrošača, a aktuelne potrebe potrošača i dalji razvoj poslovanja imaju ključnu ulogu u razvoju portfolija HELL energetskih napitaka. Ono što je konstanta i što potrošači uvijek mogu očekivati jesu vrhunski proizvodi bez konzervansa obogaćeni sa 5 vitamina grupe B.

Širenje portfolija je kontinuriran proces, a prije dvije godine lansirana je i nova porodica proizvoda, naime, HELL ENERGY COFFEE lansirana je na tržište mliječne kafe. HELL ENERGY proizvodi liniju energetske kafe potpuno samostalno od kako je 2020. proširen prethodni tvornički kompleks. 2021. godine na tržištu je predstavljeno i GAMER izdanje, a tu su uvijek novi limitirani zimski i ljetni okusi.

Kada kažemo HELL ENERGY, zasigurno već svi pomisle na veliku holivudsku zvijezdu Brucea Willisa koji je zaštitno lice ove kompanije. Reklamne kampanje sa zvijezdom holivudske A liste donijele su međunarodnu prepoznatljivost HELL-u, a uz Despacito ljepoticu Zuleyku Rivera koja se pridružila u posljednjem reklamnom spotu, HELL se definitivno pozicionirao visoko u industriji.

HELL ENERGY je posvećen održivom poslovanju i povećanju upotrebe aluminijuma, koji se može beskonačno reciklirati. HELL proizvodi su dostupni u aluminijskim limenkama s visokim sadržajem recikliranog materijala, što je jedinstveni podvig u sektoru pića. Vrlo primamljiv dizajn aluminijskih limenki uvijek prati nova izdanja proizvoda. HELL teži izvrsnosti i tvornice se svake godine certificiraju i revidiraju po najvišim nivoima u industriji energetskih napitaka. HELL ENERGY poslovanje u pravcu svjesnog očuvanja okoliša određuje aktivnosti i izdiže HELL iznad konkurencije.

 

spot_img

Latest Posts

spot_img
spot_img

Raport