Nedavno objavljeno

Brkovi, satovi i veliki jubilej

Hublot slavi 20 godina kultnog sata uz neobično lice kampanje – Legerfeldovu mačku Choupette

Za obilježavanje 20. godišnjice kultne kolekcije Big Bang, švicarski luksuzni brend Hublot odabrao je iznenađujuće, ali upečatljivo lice kampanje: plavooku birmansku mačku Choupette, nekad omiljenu pratiteljicu pokojnog modnog dizajnera Karla Lagerfelda.

Na nedavno objavljenim fotografijama, Choupette krasi kampanju s dozom profinjenog šarma i suptilne ironije. Holandska fotografkinja Carlijn Jacobs snimila ju je kako sjedi u naručju figure odjevene u strogo odijelo, s crvenom verzijom sata Big Bang Anniversary Red Magic na zapešću – što je diskretna posveta Lagerfeldovom prepoznatljivom stilu. U drugom kadru, Choupette leži na raskošnoj crvenoj svili, s pogledom usmjerenim prema kameri, dok šolja mlijeka i sat u prvom planu zaokružuju luksuznu atmosferu.

Sa 72 „mačje godine“ iza sebe, Choupette je odavno modna ikona. Prvobitno kućni ljubimac modela i pjevača Baptistea Giabiconija, brzo je osvojila srce Karla Lagerfelda i postala zvijezda visoke mode. Uz dvije sluškinje, jela poslužena u Goyard posuđu i putovanja privatnim avionom, Choupette je živjela životom kakav većina može samo sanjati. Lagerfeld ju je obožavao i jednom izjavio: “Ona je centar mog svijeta. Oženio bih je da mogu.”

Sada, kao simbol elegancije i duhovitosti, Choupette vodi Hublotovu kampanju u čast jednom od najvažnijih modela u povijesti brenda – i to s devet života stila.

 

Latest Posts

spot_img
spot_img
spot_img

Raport