Nedavno objavljeno

Brzi uspon cosnova-e: Prodaja se udvostručila u posljednje tri godine kako Kompanija ulazi u treću deceniju poslovanja

Sa neto profitom od 817 miliona eura tokom 2023. godine (cosnova Grupacija), porodična kompanija ne usporava u rastu na tržištu šminke, sa težnjom da se pridruži u top 5 svjetskih lidera u industriji.

U izuzetnom podvigu, cosnova najavljuje ukupan rast od 32 procenata  u poređenju sa 2022. godinom, i porast u prodaji od 30 procenata dvije godine za redom. Sa neto  prodajom od 817 miliona eura, cosnova Grupacija je daleko nadmašila svoje ciljeve za nedavno završenu  finansijsku godinu. Pošto kompanija ulazi u treću deceniju poslovanja, to čini sa dodatnim ambicioznim  planovima. Predvodnik industrije ljepote je popločao put za to posljednjih godina sa velikim strateškim  ulaganjima od početka i tokom pandemije Korona virusa. Za cosnova-u, prag prodaje od milijardu eura je  sada na dohvat ruke. 

Usred klime ekonomskog opreza i neodlučnosti  potrošača u vremenima neizvjesnosti, magnetna  privlačnost cijenjenih brendova cosnova-e, essence i  Catrice, porasla je na neuporediv nivo. Lakovi za nokte,  ruževi i niz drugih proizvoda za šminkanje doživljavaju  neviđenu potražnju. Ova povećana popularnost nije  samo odgovor na evoluirajuće sklonosti potrošača  nakon COVID-a, obilježene povećanom željom za  šminkom, već je i svjedočanstvo trajne posvećenosti  cosnova-e. Usidrena misijom „Učini da se svi osjećaju  ljepše“ i ojačana čvrstom posvećenošću u  obezbjeđivanju inovativnih proizvoda najvišeg  kozmetičkog kalibra po pristupačnim cijenama,  cosnova nastavlja da cvjeta sa ovim principima kao  osnovom svog tekućeg uspjeha. 

Cosnova je doživjela izuzetan rast, praćen značajnim  porastom u potražnji posljednjih godina, što je dovelo  do privremenih „uskih grla“ u lancu snabdjevanja  tokom 2023. godine. Tokom cijele godine, kompanija  je efikasno odgovorila na ove izazove kroz strateške  inicijative, uključujući neprekidno ulaganje u kapacitete  svojih dobavljača. U proaktivnoj mjeri da ojača  otpornost svog lanca snabdjevanja, cosnova je iznijela  planove za značajno proširenje svojih skladišta u  narednim godinama. 

 

Rast u svim regionima 

Nadovezivajući se na ovu osnovu, cosnova nije samo  povećala svoj tržišni udio u svim regionima svijeta,  obuhvatajući i obične prodavnice i platforme za e trgovinu, već je, također, proširila svoje maloprodajno  prisustvo i ojačala distributivne kanale u skoro 90  zemalja u kojima posluje. Uspjeh u prethodnih  dvanaest mjeseci direktno se može pripisati eskalaciji  regionalizacije ponude proizvoda Essence i Catrice. 

U jugoistočnoj Evropi1, cosnova je uspjela da značajno  proširi svoj položaj na tržištu. Na ovim tržištima,  cosnova je zabilježila nevjerovatan rast od 47 procenata. Kompanija je, također, na putu napretka i u  ostatku Evrope gdje je zabilježen rast od 38 procenata.  Ovaj uspjeh se širi na globalna tržišta, za ukupnim  rastom od 24 procenata u poređenju na prošlu godinu. 

Tržišta u razvoju također igraju važnu ulogu u  sveobuhvatnoj globalnoj strategiji cosnova-e. 1.  oktobra 2023. godine, Denis Martin se pridružio timu  izvršnog menadžmenta kao Glavni Službenik za Tržišta  u Razvoju (CEMO) sa ciljem poboljšanja fokusa  kompanije na ovaj region. Na svojoj novoj poziciji,  primarno je odgovoran za dalji razvoj tržišta u Latinskoj  Americi, srednjem istoku, Aziji i Africi. 

Dosljedno na putu ka održivosti Cosnova je posvećena održivosti od svog osnivanja, i tokom posljednjih godina je poduzela značajne mjere u  smanjenju svog ekološkog otiska. Ključna prekretnica u  održivosti bila je potpuna eliminacija mikroplastičnih  čestica iz brendova essence i Catrice od marta 2023.  godine. Ovo obilježava veoma važnu prekretnicu za  cosnova-u kao i za cjelokupnu industriju, cosnova  nastavlja da bude pionir, prevazilazeći zahtjeve i  zabrane EU koje tek sada stupaju na snagu za  proizvode sa namjerno dodatom mikroplastikom. 

Dodatno, svi essence i Catrice proizvodi su 100%  veganski*. Cosnova će nastaviti da dosljedno slijedi  svoj kurs ka održivosti u budućnosti i ulagat će u dalje  mjere zaštite životnog okoliša i prirode. 

Fokus na digitalni sadržaj sa visokim  faktorom zabave i iskustva 

Sa otprilike 18 miliona pratilaca preko svih društvenih  mreža, essence i Catrice se mogu pohvaliti  ekspanzivnom i stalno rastućom zajednicom. Da bi  održala svoju posvećenost u isporučivanju sadržaja  orijentisanog na ciljnu grupu i brzom odgovoru na  različite trendove i zahtjeve širom kanala, cosnova je  2023. godine pokrenula sopstveni studio za sadržaje,  generišući približno 12.000 sadržaja godišnje. 

Kako bi nastavila svoju ekspanziju u aktivnostima  digitalnog marketinga u prošloj finansijskoj godini,  cosnova se drži svoje striktne strategije „prvo proizvodi  i sadržaj“. Glavni element ovog pristupa uključuje  integraciju snažnog zabavnog karaktera, strateški  dizajniranom ne samo da zadrži lojalnost postojećih  potrošača, već da očara i novu ciljnu publiku. Ova  posvećenost oživljava kroz inovativne poduhvate kao  što je essence-ina Roblox igrica „Fun Park“, koja  prikazuje kreativnu snagu brenda u angažovanju i  širenju baze kupaca. 

Optimistički izgledi za treću deceniju „Naši osnovni brendovi, essence i Catrice, su ostvarili  neuporediv rast u protekloj finansijskoj godini, činjenica  na koju smo svi u cosnova-i veoma ponosni. Ovo  pokazuje da su naši brendovi u velikoj potražnji, i da se  našim potrošačima obraćamo pravim inovacijama.  Štaviše, kako ulazimo u treću deceniju poslovanja, mi  smo i dalje na pravom putu u našoj misiji i apsolutno  smo relevantni“, kaže Christina Oster-Daum, osnivač i  predsjednik cosnova-e. „Iako su svjetski ekonomski  uslovi trenutno izazovni, mi smo ubjeđeni da ćemo  nastaviti sa rastom u budućnosti. Ovo se odnosi na  domaća i međunarodna tržišta“, dodaje Javier  González, ko-osnivač, i predsjednik cosnova-e.  „Značajne investicije koje smo napravili protekle četiri  godine i naša održiva orijentacija dali su nam čvrstu  osnovu za ovo. Poslije ove senzacionalne finansijske  godine, veoma smo optimistični za treću deceniju  historije naše kompanije“. 

 

 

Latest Posts

spot_img

Raport