Nedavno objavljeno

Zašto su dobri grah i leća?

Mahunarke poput graha i leće pune su magnezija. Jedna šolja kuhane leće ima oko 71 miligram magnezija, a šolja kuhanog crnog graha 120 miligrama. Osim toga, bogate su vlaknima, a studije pokazuju da hrana bogata vlaknima može pomoći u ublažavanju menstrualnih grčeva, kao i pomoći u kontrolisanju šećera u krvi te nižim nivoima “lošeg” LDL holesterola.

Uz vlakna, u leći možete pronaći i veliki broj vitamina – poput vitamina B skupine, kao što su tiamin, vitamin B6,, riboflavin i niacin koji su iznimno dobri za rad živčanog sistema. Uz ove, u leći se nalazi i vitamin B9, odnosno folna kiselina te se zbog toga leća savjetuje u prehrani za trudnice. Od minerala, u leći se nalazi fosfor, magnezij, cink te željezo, pa je leća i idealna namirnica za one koji osjećaju simptome anemije.

Leća je probavljivija namirnica i od graha i zbog toga one osobe koje pate od raznih želučanih tegoba trebaju je uvrstiti u prehranu. 100 grama leće sadrži tek 116 kalorija, a radi se o namirnici koja je hranjiva, pa ćete brzo osjećati sitost.

Grah je, opet, pun proteina, vlakana, željeza i antioksidanata. Grah sadrži i folate koji su ključni za cjelokupno zdravlje, za stvaranje zdravih crvenih krvnih stanica te ujedno pomažu spriječiti neuronske defekte kod fetusa tokom trudnoće.

Latest Posts

spot_img

Raport

spot_img