Nedavno objavljeno

Tim Galenika na ovogodišnjoj utrci „Race for the cure“

U Sarajevu je održana 15. po redu Trka/šetnja za ozdravljenje, a Galenika sa brendom Pantenol bila je jedan od ovogodišnjih partnera ovog sportskog događaja koji za cilj ima promociju zdravlja žena, a organizuje se širom Evrope kako bi se prikupila sredstva za oboljele žene od karcinoma dojke, te podigla svijet o ovom oboljenju.

Među hiljadama Bosanaca i Hercegovaca koji su se ove godine okupili kako bi pružili podršku, bio je i tim Galenika. Svojim učešćem, ali i samim sponzorstvom ovog događaja Galenika i njeni uposleni žele staviti akcenat na važnost zdravlja žena, prevenciju raka dojke kao i redovnih kontrola svih dobnih skupina. Pantenol krem dijeli iste boje i vrijednosti sa ovim pokretom čiji je značaj od velike važnosti za sve žene koje se bore sa ovom opakom bolešću kao i njihove porodice. Kompanija Galenika svoju trajnu posvećenost odgovornom poslovanju i široj društvenoj zajednici pokazuje kroz podršku ovakvim humanitarnim projektima.

„Želim istaknuti da sam ponosna na svoje saradnike jer smo svojim učešćem pružili podršku svim hrabrim ženama koje se bore sa ovom opakom bolešću ili su je uspješno prebrodile, ali moram dodati da sam ponosna i na naše sugrađane jer su se okupili u ovolikom broju. „Race for the cure“ za nas je događaj od izuzetnog značaja, jer kroz ovakve društveno odgovorne događaje Galenika živi svoje vrijednosti. Veliko nam je zadovoljstvo što je Pantenol krem, Galenikin roze brend, ovogodišnji partner Trke/šetnje za ozdravljenje i što zajedno sa ovim događajem ne dijelimo samo roze boju, nego i snažnu želju da pomognemo svim ženama heroinama kojima je podrška neophodna i da im pošaljemo poruku da u svojim bitkama za život nisu same. Kao najvažniju poruku sa današnjeg događaja istakla bih važnost redovnih pregleda žena, jer prevencija je pola zdravlja“, – izjavila je Belma Brkanić, Field Force Manager za BiH u kompaniji Galenika.

U Sarajevu je ove godine registrovano 8.000 građana i 215 ekipa, koji su se okupili ispred SCC-a kako bi dali svoj doprinos jednom humanom cilju, a to je promocija zdavlja žena i prevencija  raka dojke. Rekordnih 115.000 KM je je prikupljeno, a sredstva od registracija za ovaj događaj biće usmjerena za aktivnosti kojima se pomaže ženama oboljelim od karcinoma dojke, ali i aktivnostima prevencije ove bolesti. Ženama širom BiH biće omogućeni besplatni mamografski pregledi, pomoć u postoperativnoj fazi kao i neophodna psihosocijalna podrška tokom oporavka.

Brend Pantenol koji postoji već 62. godine, danas predstavlja brend sa tradicijom, ali i proizvod koji odgovara na savremene potrebe i zahtjeve potrošača. Pantenol je istovremeno i važan dio poslovnog nastupa i rasta kompanije Galenika na internacionalnim tržištima u regionu, EU, Aziji i Africi.

- Advertisement -

Latest Posts

Raport

spot_img
spot_img