NaslovnicaLJEPOTASavjeti za jesen

Savjeti za jesen

Vožnja biciklom, šetnja, lagani obroci: ljeti je lakše biti lijepa i u formi. Šta učiniti dolaskom jeseni?

Dolaskom jeseni, uz svakodnevne obaveze na poslu i u kući, uz promjenu godišnjeg doba, vraćaju se i sjedilački način života, loše navike i višak kilograma. Potrebno je odmah reagirati, ali ne postavljajte sebi nedostižne ciljeve, tako rizikujete ubrzano odustajanje. Dovoljno se pridržavati nekoliko jednostavnih savjeta kako biste zadržali sadašnju liniju: o uravnoteženoj ishrani, kretanju i njezi.

Jedite uravnoteženo!

Ne zapostavljajte pravilnu ishranu. Ako želite zadržati liniju koju ste teškom mukom postigli da biste bili zadovoljni vlastitim izgledom u kupaćem kostimu – ne preskačite obroke i dovoljno jedite. Tjestenina, riža i krompir vaši su saveznici. Stres, prelagani ili nabrzinu pojedeni obroci, kišni i kraći dani: svi elementi zajedno čine da budemo loše raspoloženi i izazivaju iznenadnu glad, uglavnom za slatkišima. Kako odoljeti? Najbolje je uzeti žvakaću gumu ili oprati zube – okus mente smiruje apetit. Popiti vodu ili nezaslađen čaj. Kada jedete kvalitetno i dovoljno za vrijeme obroka, nećete ogladniti nakon dva sata. Hljeb, tjestenina i žitarice sadrže šećere koji se sporo asimiliraju i osjećaj sitosti traje duže. Kada su dani kraći organizam osjeća nedostatak svjetlosti. Dolazi do variranja hormonskih vrijednosti, što utiče na raspoloženje i apetit.

NAHRANITE KOŽU Počnite s pilingom cijelog tijela kako biste odstranili izumrle površinske ćelije. Činite li to jednom ili dvaput sedmično, koža će biti glatka i sjajna. Tokom ljeta koža je bila izložena suncu te ju je potrebno dubinski nahraniti kako bi ostala mekana i elastična

Kako biste izbjegli ovaj problem, iskoristite svaki slobodan trenutak i provedite ga na otvorenom. Za ostanak u formi ne trebate se odreći svih zadovoljstava – rizikujete da postanete deprimirani. Možete se ponekad počastiti nekim slasnim zalogajem, ali bez pretjerivanja! Pizza Margherita manje je kalorična od ostalih, voćni kolač ima manje kalorija od čokoladnog… Ako ste upoznati s kalorijskim razlikama među određenim namirnicama, znat ćete šta odabrati kad dođete u napast. Tanjir pomfrita dvaput sedmično je uredu, ali svakog drugog dana je previše. Ne morate odbiti poziv na večeru, ne paničite: neka sljedeći obrok bude kuhano jaje i velika salata!

Krećite se i vježbajte!

Kretanje i fizička aktivnost veoma su važni ako ne želite imati problema s kilažom. Bavljenje sportom sagorijeva kalorije, zateže mišiće i oslobađa od stresa. Ali, kako biste postigli istinske rezultate, potrebno je vježbati na pravi način. Zbog svakodnevnih obaveza na radnom mjestu i u kući, često smo u stalnoj trci i, nažalost, nemamo dovoljno vremena za sebe. Rezultat: početna motiviranost nas brzo napusti i zapostavimo bavljenje sportom. Najbolje je odmah nakon povratka s odmora početi vježbati, kod kuće ili u nekom klubu, svejedno. Pronađite aktivnost koja vam odgovara i vježbajte najmanje dvaput sedmično. Svakodnevno šetajte barem pola sata, vozite bicikl, idite pješke na posao ili izađite iz prevoznog sredstva stanicu prije, ne koristite lift. Polusatnom šetnjom ujednačenog ritma gubite 100-150 kalorija. Ako je vrijeme loše, idite na bazen. Plivanje je aerobna fizička aktivnost, znači da ćelijama omogućava veći dotok kisika i na taj način jačaju srce, krvni sudovi i pluća. Aerobne aktivnosti (hodanje, trčanje, biciklizam, planinarenje i slično) odlične su za smanjenje tjelesne težine, ali i za opuštanje, psihičko rasterećenje i smanjenje stresa. Gimnastika je savršena za oblikovanje tijela. Ako nemate vremena za odlazak u fitness klub, možete vježbati i kod kuće.

Njegujte tijelo!

Što se više njegujete to ćete se više sami sebi sviđati i ustrajati u onome što radite. Počnite s pilingom cijelog tijela kako biste odstranili izumrle površinske ćelije. Činite li to jednom ili dvaput sedmično, koža će biti glatka i sjajna. Tokom ljeta koža je bila izložena suncu te ju je potrebno dubinski nahraniti kako bi ostala mekana i elastična. Svakodnevno, nakon tuširanja, cijelo tijelo namažite hidratantnom kremom ili mlijekom – doprinijet će, također, i tonificiranju tkiva. Koristite hidratantnu kremu s malo sredstva za samotamnjenje: lagano preplanula koža će doprinijeti boljem raspoloženju i ljepše ćete se osjećati. Povremeno priuštite sebi masažu, povjerite tijelo stručnim rukama i bit ćete opušteniji. Ne zaboravite da celulit nikada nije na odmoru: borba protiv narandžine kore mora biti svakodnevna. Sem poklanjanja pažnje površinskom sloju kože (piling, hidratantna krema, itd.), potrebno je uključiti namirnice s drenažnim djelovanjem (vlakna, ananas, zeleni čaj), kreme s aktivnim principima koje pročišćavaju tkivo, tope masnoće i tonificiraju kožu. Nepobitna je činjenica: kada ne morate obući kupaći kostim, manje ste motivirani i manje pazite šta jedete. Ako se dolaskom hladnijeg vremena odmah počnete skrivati u širokoj odjeći, višak kilograma ćete primijetiti tek kada ih bude previše! Dakle, tokom jeseni i zime nastavite odijevati uske majice, suknje, hlače… Ako se osjećate seksi, imat ćete želju da takvi i ostanete!

Možda vas zanima

Nedavno objavljeno