Nedavno objavljeno

DANICA ZORIN MIJOŠEK: Kad radiš ono što voliš, uspjeh mora doći

Direktorica i vlasnica Kozmetike Afrodita, Danica Zorin Mijošek, govori o počecima ovog poznatog, pet decenija starog slovenačkog brenda, prvoj kremi koju je osobno napravila, najpopularnijim proizvodima u BiH, te novitetima koji stižu na police, među kojima je i linija za njegu tijela s konopljinim uljem

Razgovarala Mersiha Drinjaković

Prošle godine sve je bilo isplanirano za obilježavanje pet decenija postojanja poznatog i vrlo cijenjenog slovenskog brenda Kozmetika Afrodita: proslava u Rogaškoj Slatini u okviru Afroditine utrke, kao i predstavljanje nove linije proizvoda iz programa Afrodita Professional za njegu lica pod imenom Pure Gold Divine, te njena medijska promocija u Ljubljani, Zagrebu, Sarajevu i Beogradu. Nažalost, zbog pandemije koronavirusa, otkazani su svi događaji i upriličeno je virtualno lansiranje. No, kako kaže vlasnica i direktorica Kozmetike Afrodita, Danica Zorin Mijošek, s kojom smo nedavno razgovarali, bit će još prilika i za proslavu i za veselje.

Prvo i najvažnije: kako ste?
– Hvala na pitanju, dobro sam. S jedne strane osjećam se ispunjeno, jer Afroditin jubilej zapravo zaokružuje jedan put, ali s druge strane, puni me motivacijom i nekom novom energijom za odabiranje novih puteva i izazova.
Prošle je godine, povodom pola stoljeća postojanja Afrodite, virtualno promovirana jedna posebna linija proizvoda za njegu – Divine Pure Gold – sa česticama zlata?
– Zlato kao znak ugleda i metafora izuzetnosti, simbol glamura i prestiža, u svom punom sjaju caruje i na području kozmetike. Dva proizvoda: Raskošni Lifting Serum i Raskošno ulje za ljepotu sa česticama čistog zlata i izuzetno visokom koncentracijom dermokozmetičkih sastojaka, rezultat su najnovijih dostignuća znanosti, najboljih aktivnih tvari i velikog stvaralačkog nadahnuća svih mojih suradnika.

Šta se promijenilo u ovih 50 godina u poslovanju Afrodite? Kako se brend razvijao?
– U 50 godina bilo je mnogo promjena, trenutaka izazova, pa i veselja. Kažu da je za budućnost potrebna prošlost, pa je ispravno spomenuti neke presudne, vrlo važne datume za Kozmetiku Afrodita. Moram započeti s početkom Afroditine priče i otvaranjem prvog kozmetičkog salona 1970. Nedugo nakon toga, zbog skromne ponude kozmetike na tržištu, kreirala sam prvi proizvod za njegu lica: kremu od kamilice. U 80-ima su proizvodi za njegu kose, lica i tijela marke Kozmetika Afrodita postavljeni na prodajne police maloprodajnih sistema. Devedesetih smo postali tvrtka s međunarodnom dimenzijom i strateškim preusmjeravanjem na strana tržišta. Zbog nedostatka prostora u laboratorijima, u prostorijama proizvodnje i skladištenja, novo tisućljeće dovelo je do neizbježne izgradnje većih i modernih prostora, a izgradnja novog logističkog centra značajno je skratila pripremu i otpremu robe. Osvrćući se na prošlo desetljeće: izuzetan napredak u znanosti, stručnost i iskustvo potaknuli su razvoj prestižne kozmetike s komadićima čistog zlata Pure Gold i omogućili razvoj dermo i neuro-kozmetičkih linija koje nadilaze samo njegujuću ulogu kozmetike. To je kulminiralo lansiranjem proizvoda Perfect code, koji su bili jako dobro primljeni i na bh. tržištu.
Jeste li u samom početku vjerovali da ćete postići ovakav uspjeh – da je Afrodita svojevrsni sinonim za njegu?
– Kozmetika je moja velika ljubav, tako da sam na poslovni put krenula s velikom dozom entuzijazma i hrabrosti. Nisam ni slutila da će se Afroditin centar ljepote razviti u najveću slovenačku kuću ljepote. Volim da kažem kako me moj posao ispunjava, a zapravo je moj posao način mog života. I onda kad radiš ono što voliš, uspjeh mora doći.
Možete li se vratiti na te prve dane, kada ste osmislili prvu kremu?
– Godine 1970., nakon uspješno završene edukacije za zanimanje kozmetičarke, odlučila sam otvoriti kozmetički salon. S jasno postavljenim ciljevima, otvorila sam ga u Rogaškoj Slatini, prestižnom banjskom kraju s neiscrpnim izvorima mineralne vode, što je značilo i obogaćivanje postojeće banjsko-turističke ponude kraja koji je ugostio većinom goste iz susjednih evropskih država. Moja hrabrost za tu odluku poticala je iz obiteljskog posla, jer je moj tata bio uspješan poduzetnik i iskustvo je prenio na mene. Zbog velikog interesa hotelskih gostiju trebala sam veće kapacitete usluga i tako sam zaposlila prve kozmetičarke. Kad sam se odlučila za zanimanje kozmetičarke, poznavanje narodne medicine o njezi kože sam nadogradila stručnim znanjem. Svijet biljaka me fascinirao i u glavi su mi se neprestano rađale nove recepture za kozmetičke proizvode. Možda moje kreacije u početku nisu bile savršene, ali su s godinama dozrele na temelju stečenih iskustava, kontinuiranog obrazovanja i saradnje s kolegama stručno osposobljenim za područje razvoja proizvoda. Siromašna ponuda kozmetičkih proizvoda na tržištu kumovala je izradi prvog proizvoda za njegu lica – kreme od kamilice koja je predstavljala temelj razvoja kozmetike udružene pod brendom Kozmetika Afrodita.

“Osvrćući se na prošlo desetljeće: izuzetan napredak u znanosti, stručnost i iskustvo potaknuli su razvoj prestižne kozmetike s komadićima čistog zlata Pure Gold i omogućili razvoj dermo i neuro-kozmetičkih linija koje nadilaze samo njegujuću ulogu kozmetike”

Kako ste uopće došli na tu ideju?
– Kod čišćenja lica koža postaje iritirana, pocrveni, i zbog toga sam odlučila da trebam proizvode za smirivanje kože. Kamilica je visoko cijenjena, pa sam pomoću farmaceuta razvila vlastitu recepturu za kremu od kamilice. Izradu sam započela u vlastitom laboratoriju, kojeg sam otvorila pomoću stručnih savjetnika farmaceutske struke. Još i danas je laboratorijski kompleks razvojnih, kontrolnih i mikrobioloških laboratorija središte Kozmetike Afrodita – podupirem znanje, tehnologije i inovacije oduvijek i ne žalim investirati u aparature i modernu opremu. Bez toga ne bismo imali tako kvalitetne proizvode.
Koliko Afrodita ima proizvoda?
– U našem portfoliju imamo oko 650 proizvoda koje svrstavamo u dva programa: Beauty Care – proizvodi široke potrošnje za svakodnevnu njegu kod kuće, i Professional Care – proizvodi namijenjeni profesionalnoj upotrebi u kozmetičkim i frizerskim salonima te wellness i spa centrima. U prvoj godini poslovanja imali smo nekoliko proizvoda u liniji Kamilica: kremu za njegu lica, kremu za njegu ruku i proizvode za čišćenje lica. Usto, za potrebe kozmetičkog salona imali smo nekoliko maski za lice i tijelo i anticelulitne proizvode. Danas su drugačija vremena. Svake godine u našim laboratorijama razvijemo imeđu 40 do 50 novih proizvoda, među njima su i Private label – proizvodi za naručitelje trgovinskih brendova.
Šta vi osobno uvijek morate imati u kozmetičkoj torbici?
– Ne mogu bez preparata za čišćenje i toniranje kože. Tonik je moj must have proizvod jer ga na lice nanosim nakon čišćenja pa i tokom cijelog dana u obliku osvježavajuće maglice. Koža treba vlagu i hidratantni tonik je idealno rješenje. Usto, moja koža treba kvalitetnu hranjivu njegu. Moj favorit je kozmetika sa česticama čistog zlata Pure Gold, jer sam u “zlatnim godinama” i za svoju kožu želim najbolje. Svaka žena zaslužuje njegu zlatom jer je Pure Gold kolekcija napravljena kao tehnološki dovršena kreacija pomoću prirode, znači iz njenog srca, s namjerom da svakoj ženi omogući da se osjeća lijepom u svojoj koži – da je Afrodita.
Koji vaši proizvodi su najpopularniji u BiH?
– Šamponi za njegu kose: Kopriva, Bijeli luk… U njezi lica najprepoznatljive su naše “kućne kreme” od kamilice i od badema, a od novodobnih 4D Collagen, koju vole brojne poznate ličnosti jer uz povoljnu cijenu daje i vidljiv rezultat zaglađivanja kože. I naravno, ne smijemo zaboraviti našu Marmeladu za brzo tamnjenje kože, koja ove godine slavi šesti rođendan i zapravo je naš najveći ljetni hit.
Čime nas možete još obradovati? Šta nam to novo stiže iz Afrodite?
– U kategoriji njege lica lansiramo inovativne specijalizirane serume Skin Specialist za njegu lica, za potrebe kože u različitim stanjima, pa i u različitim godinama. Temelji se na aktivnim sastojcima, među najpoznatijim u kozmetici: hijaluronskoj kiselini, kolagenu, ceramidima… Upravo smo lansirali certificiranu, potpuno organsku liniju za njegu tijela s konopljinim uljem i CBD konopljom. Plan nam je da povećamo broj certificiranih proizvoda, jer proizvodnja kometike ide u tom pravcu. Pošto je Kozmetika Afrodita poznata kao prirodan brend, voljeli bismo to podržati s još “zelenijim” i po mogućnosti certificiranim proizvodima.
Šta ste sebi zacrtali kao lični cilj u 2021.?
– Da ove godine ukradem više vremena za sebe u smislu sticanja novih znanja, kao što su znanja iz digitalne oblasti. To me interesira i potrebno je za još kvalitetniji rad.

Gracija 408, mart, 2021.

Latest Posts

Raport

spot_img