Britanska marketinška industrija je na nogama nakon što je vlada najavila zabranu reklamiranja junk fooda u sklopu strategije borbe protiv pretilosti. Marketinške agencije udružuju se u akciji protiv ove zabrane, koja zasad predviđa da se reklame za junk food na internetu i televiziji dopuste samo nakon devet navečer, ali razmatraju i uvođenje potpune zabrane. Strategija borbe protiv pretilosti predviđa i zabranu prodaje čokoladica, grickalica i slatkiša na blagajnama, obavezno navođenje kalorijske vrijednosti na jelovnicima pubova i restorana, na bocama alkoholnih pića i vinskim kartama. Procjenjuje se da se 10% svih kalorija u Velikoj Britaniji unese kroz piće.

Britanska vlada želi zabraniti reklamiranje junk fooda
Pročitaj jošRelated
Gastro
Nova ugodna kombinacija ukusa iz HELL-a: ENERGY COFFEE Slana Karamela bez laktoze je stigla!
admensur -
HELL je lansirao asortiman ENERGY COFFEE u tri ukusa...
Gastro
Unosite li dovoljno vitamina u svoj organizam? Ova namirnica ima ih čak sedam!
admensur -
Naravno, odgovor na ovo pitanje je potvrdan. S obzirom...
Gastro
President predstavlja dvije nove zvijezde: Emmental i Edam učinit će dan još ukusnijim!
admensur -
Dobro poznatoj obitelji sireva Lactalisovog brenda President pridružila su...