BMW ima novi logo

Nedavno objavljeno

Već peti put od predstavljanja 1917. godine, BMW redizajnira svoj logo, tačnije – čuveni krug. Iako su osnovni oblik i arhitektura isti, u sredini su i dalje plava i bijela boja Bavarske, iz koje BMW potiče. Za plavo-bijeli logo često se misli da predstavlja propeler koji se okreće, čime se željela odati počast počecima BMW-a, kada je ova kompanija proizvodila motore za letjelice. Ali, BMW-ovi historičari i odjel za odnose sa javnošću složili su se da su plava i bijela boja posvećene Bavariji. Ono što je novo jeste retro font kojim je ispisano BMW, a spoljašnji krug više nije crn, već proziran. Stoga će novi logo imati drugačiji izgled, u zavisnosti od boje automobila.

 

Pročitaj još
Related

40 godina u središtu pažnje: Opel Corsa je prava ikona stila

godina: početak priče o uspjehu Corse koja se...

IMAGinE i Opel: za kooperativniju i sigurniju vožnju u budućnosti

Optimizacija prometnog toka, sprječavanje nesreća i sigurnija, opuštenija vožnja...

BEYOND ZERO – TOYOTINA INICIJATIVA ZA BOLJU BUDUĆNOST

Beyond Zero inicijativa komunicira posvećenost Toyote da bude vodeća...