Pretplati se

Moda

Moda
DOGO otvara prodavnicu cipela u Sarajevu
DOGO brand poznat po neobičnom dizajnu cipela i torbica po prvi put u Bosni i Hercegovini otvara radnju u utorak, 18.9.2018, u Alta Shopping Centru u Sarajevu!...
dm look
Budi ono što jesi uz make up zvijezde u dm prodavnicama
U moru trendova i pravila za njegu lica i nanošenje make up-a, ustaljenih percepcija kakav make up treba da bude u različitim prilikama, mi želimo samo jedno – da budemo ono što jesmo – žene kao i sve druge, posebne...
Biste li kupili tene od 1.600 dolara?
Zdepaste tene prekrivene draguljima, koje je za Guccijevu jesenju kolekciju radio Alessandro Michele, premijerno su predstavljene na milanskoj Sedmici mode u februaru...
Gisele & Doutzen
Za ovogodišnju jesenju kolekciju, brend Stuart Weitzman radio je sa dva vrhunska modela:
Božanstvena kreacija Manola Blahnika
Njegova umjetnička vizija uistinu je legendarna, te je za kolekciju za zimu 2019. dizajner Manolo Blahnik kreirao nešto istinski božanstveno:
Hello Converse, Hello Kitty!
Saradnje kada su tene u pitanju postaju sve zanimljivije...
Kćerke Ewana McGregora u reklami za Fendi
Čini se da je opsesija slavnim ličnostima i njihovom djecom i dalje dosta snažna. Fendi je zvanično posljednji u nizu brendova koji se priključio toj pomami...
Dragulj koji se mora imati
U knjizi "Yves Saint Laurent: La folie de l’accessoire" objedinjeni su modni dodaci nastali od osnivanja legendarne pariške kuće Yves Saint Laurent: od štikli koje je dizajnirao Roger Vivier do naušnica u obliku ptica inspiriranih umjetničkim slikama Georgesa Braquea. “Ljudi podcjenjuju važnost asesoara”, govorio je Saint Laurent. “Oni su ono što transformiše jednu haljinu. Volim jednostavnu haljinu i lude modne dodatke.”
Generacija digitalnog doba
Kolekcija za proljeće 2018. dizajnera Husseina Chalayana inspirirana je, kako sam kaže, “idejom izgubljenih individua u digitalnom svijetu”.
Čista magija
Inspirirana kubizmom, čiji su pioniri bili Picasso i Braque, Miuccia Prada predstavila je svoju reinterpretaciju čuvenih umjetničkih djela na plišanim torbicama na magnetno zatvaranje, iz kolekcije jesen/zima 2017. S obzirom da se kubizmom želi pojednostaviti ljudska forma, Prada je svojoj interpretaciji dala tople tonove roze i bež boje, čime su modeli dobili na ženstvenosti.
Novi broj
GRACIJA #351
Sadržaj novog broja magazina Gracija