Nedavno objavljeno

Marc Jacobs predstavlja novu „it“ torbu za svaki dan

Zaštitno lice kampanje je manekenka Emily Ratajkowski

Marc Jacobs proširuje svoju kolekciju torbi lansiranjem modela The Dual, elegantne torbe na preklop, idealne za svakodnevno nošenje. Lice kampanje je manekenka Emily Ratajkowski, poznata po svom prepoznatljivom njujorškom uličnom stilu.

Foto: Mat+Kat / Marc Jacobs

The Dual odgovara svemu što jedna žena traži u savršenoj torbi za svaki dan – bezvremenski dizajn, izdržljivost i svestranost koja se lako uklapa u svaki ormar. Izrađena od visokokvalitetne talijanske kože, torba dolazi u tri veličine, što je čin je podjednako pogodnom za dnevne i večernje prilike. Cijena velike torbe iznosi 495 dolara, dok mini model košta 350 dolara. Osim klasičnih varijanti, dostupne su i verzije s detaljima poput šljokica, ukrasa i kultnog Daisy motiva.

Foto: Mat+Kat / Marc Jacobs

Kampanju je vizuelno oblikovao njujorški kreativni duo Mat+Kat, a torba je ključni dio proljetne marketinške strategije MarcWorld 2025, kojom brend nastavlja spajati inovativnost i komercijalni uspjeh.

The Dual nastavlja niz Marc Jacobsovih hit modela torbi, od bucket torbi do mini varijanti, koje su postale nezaobilazan modni dodatak. Ova nova verzija svojevrsna je modna paralela maloj crnoj haljini – klasična, prilagodljiva i apsolutno neophodna.

 

Latest Posts

spot_img

Raport