„Bila sam jako iznenađena, priznajem da uopšte nisam očekivala pobedu. Prvi put sam u Banjaluci i baš sam srećna što je ova lepa nagrada bila povod za to“, istakla je ona.
Drugi najbolji rad poslala je Tijana Popović, iz Kneževa, pod nazivom „Rok trajanja“, dok nagrada za treće mjesto putuje u Indoneziju, autoru Ardi Chandra, za plakat „Slay Stereotypes“, a po odluci stručnog žirija u sastavu prof. dr Mladen Miljanović, Dejan Šijuk, kreativni direktor agencije Fuse, i Aleksandar Živanić, kreativni direktor Aquariusa, kojem je struka nedavno dodjelila priznanje „Kreativac godine u BiH“.
Više od 150 radova iz cijelog svijeta je stiglo na ovogodišnju konkursnu temu #nisamSTEREOTIP. Pobjednici su 02. decembra zvanično proglašeni tokom svečanog otvaranja izložbe u Kamenoj kući, u Banjaluci, a postavku čini 31 selektovan rad.
„Od prvog dana, u Aquariusu smo opredjeljeni da podržavamo mlade talente, bez obzira na oblast u kojoj iskazuju svoje umijeće. Počevši od popularnog kviza ‘Kvizolog’, s kojim smo obišli sve škole na ovim prostorima, preko našeg ‘Demofesta’, po kojem, sigurna sam, nadaleko poznaju i nas i Banjaluku, ali i podrške talentovanim filmskim stvaraocima iz ‘Bosonoga produkcije’, pa sve do ovog konkursa za mlade dizajnere. Raduje me velik broj poslanih radova i to što su stigli iz Kine, Indonezije, Kube…, a znam da bi i Goran bio ponosan što zajedno slavimo umjetnost i kreativnost bez granica, a protiv protiv podjela, predrasuda i stereotipa“, navela je Brankica Janković, direktorka Aquariusa.
Tema konskursa, koji nosi ime jednog od osnivača Aquariusa i pionira advertajzinga na Balkanu, Gorana V. Jankovića, je preuzeta iz naziva kampanje koju je Aquarius group realizovala ranije ove godine, s fokusom na stereotipe kojima su izložene sve žene.
Konkursom za dizajn plakata, priča je proširena, pa su mladi kreativci mogli da dostave rješenja koja progovaraju o polnim, dobnim, vjerskim, nacionalnim… i svim drugim oblicima stereotipa.
Najbolji radovi će do 08. decembra biti izloženi u Kamenoj kući, a više o selektovanim plakatima, kao i atmosferi sa otvaranja izložbe, možete pronaći na Aquarius Instagram i Facebook nalozima.