Američka manekenka i glumica Emily Ratajkowski postala je novo zaštitno lice brenda Intimissimi, talijanskog proizvođača luksuznog donjeg rublja. Ovo partnerstvo dolazi s lansiranjem kolekcije „Couture de Nuit“, koju je sama Emily osmislila.
Nakon nedavne kampanje za britansku modnu marku Kurt Geiger, 33-godišnja manekenka izražava oduševljenje novom saradnjom: „Intimissimi slavi žene i njihovu ženstvenost na inspirativan način, i sretna sam što mogu približiti ovaj brend ženama širom SAD-a.” Dodaje i kako vjeruje u moć lijepog donjeg rublja da donese osjećaj samopouzdanja i snage.
Angažman za ženska prava
Rođena u Londonu i odrasla u Kaliforniji, Emily Ratajkowski je karijeru započela rano, s potpisanim ugovorom za Ford Models, a prvi put se istaknula naslovnicom časopisa Treats! 2012. godine, što je dovelo do njenog slavnog pojavljivanja u videospotu „Blurred Lines“ pjevača Robina Thickea. Na filmu je debitirala 2014. godine u filmu Gone Girl, gdje joj je partner bio Ben Affleck, a pojavila se i u časopisu Sports Illustrated te na modnim pistama u New Yorku, Parizu i Milanu, što ju je svrstalo među vodeće supermodele nove generacije.
Osim modnog svijeta, Emily je poznata po svom angažmanu za ženska prava i podršci organizaciji Planned Parenthood. Kao samoprozvana feministkinja, često raspravlja o seksualnom izražavanju u javnosti, što joj je donijelo i pohvale i kritike. Njena zbirka eseja My Body iz 2021. godine našla se na popisu bestselera New York Timesa.
U privatnom životu, Emily je majka trogodišnjeg dječaka Sylvestera Apolla kojeg je dobila u četverogodišnjem braku s glumcem i producentom Sebastianom Bear-McClardom, od kojeg se rastala 2022.