Luksuzni brend Bulgari obilježio je 15-godišnju saradnju sa humanitarnom organizacijom Save the Children predstavivši novi unikatni privjesak u svojoj postojećoj kolekciji Bulgari x Save the Children, s prihodom od prodaje namijenjenim podršci najranjivijoj djeci širom svijeta.
Novi komad javnosti je predstavljen 4. januara u najnovijoj kampanji brenda prikladno nazvanoj “With Me, With You”. U zajedničkom saopštenju za medije kaže se da je ova kampanja nastavak nastojanja Bulgarija da pomogne 468 miliona djece koja žive u područjima pogođenim sukobima, 222 miliona kojima je potrebna podrška u obrazovanju te 153 miliona djece koja se svakodnevno suočavaju s akutnom glađu.
Inspirirana prepoznatljivom Bulgarijevom linijom B.zero1 Rock, ogrlica s privjeskom izrađena je od srebra sterling kvalitete, a u kolekciji su i još dva privjeska za lančić, prsten i narukvica, koje su dizajnirali i izradili čuveni Bulgarijevi umjetnici.
Kampanju “With Me, With You” predvode brojne poznate ličnosti, među kojima su holivudska glumica Anne Hathaway, španski model i glumac Jon Kortajarena, supermodel Eva Herzigova i dirigentica Beatrice Venezi.
Od 2009. godine, Bulgari je prikupio više od 100 miliona dolara za programe Save the Children. Njihova saradnja ne samo da podiže svijest već ostavlja i trajni uticaj na mnogobrojne živote.