Nedavno objavljeno

Zašto modna industrija i dalje ignoriše sitne žene?

Više od polovine žena niže je od 160 cm, ali praktički nijedna luksuzna marka im ne odgovara. Sada se jedan britanski brend nada da će to promijeniti

Nedostatak raznolikosti veličina u modnoj industriji i dalje je dalekosežan problem o kojem se mnogo govori. Tendencija većine kuća da koriste visoke, vitke žene za pokazivanje svojih novih kolekcija problem je star koliko i sama moda – i, iako se zadnjih godina govori o ljepoti raznolikosti i inkluzivnosti, to je još uvijek na simboličkom nivou. Mnogi se niti ne trude da to učine. Prema nedavnom izvještaju, broj modela srednje i veće veličine na modnim pistama ovogodišnjih modnih sedmica smanjio se za 24 posto u odnosu na prošlu sezonu. Situacija nije jednostavna – ali se o njoj barem priča. To se ne može reći kada se radi o odjeći i zastupljenosti žena koje su klasificirane kao sitne, tj. one čija je visina ispod metar i šezdeset.

“Proslavite nesavršenosti”

“Male žene su široko zanemarena grupa uprkos tome što polovina svjetske ženske populacije ima manje od 160 cm”, kaže za Harper’s Bazaar Liza Belmonte, osnivačica Kjinsena, britanske luksuzne modne marke koja služi upravo ovom tržištu. Sa svojom visinom od 152 cm, ova je dizajnerica – kao i sve sitne žene – bila stalno frustrirana i obeshrabrena nedostatkom opcija dostupnih nižim ženama. Kaže da se oduvijek borila da pronađe odjeću koja zaista pristaje njenom tijelu, a to je poseban problem ako tražite odjeću na luksuznom tržištu. Još je veći problem ako niste vitki.

Luksuzna britanska marka ženske odjeće Kjinsen lansirala je kolekciju od 11 komada odjeće dizajniranih “isključivo za male žene”/KJINSEN

Liza Belmonte je znala da nije jedina koja se osjeća izoliranom od modne industrije, ali čak je i ona bila iznenađena odgovorom koji ju je dočekao kada je na društvenim mrežama postavila neka od ovih pitanja. “Bezbroj žena podijelilo je priče koje su bile vrlo slične mojoj, i to mi je otvorilo oči o tome koliko je to zaista velik problem; finansijski, žene su trošile toliko novca na šivenje stvari, a emocionalno, bile su obeshrabrene i bez samopouzdanja kao rezultat oblačenja.”

KJINSEN

Sve je to dovelo do toga da Liza Belmonte 2021. godine osnuje Kjinsen, konfekcijsku marku koja ženama visokim 1,60 i manje nudi modernu, prilagođenu odjeću i snažne siluete. Naziv brenda (izgovara se “kinsen”) inspirisan je filozofijom koja stoji iza japanske umjetnosti kintsugi, čija je poruka “proslavite nesavršenosti i pojednostavite svoj život”. Kroz ovaj hommage, Kjinsen je zagovornik modne industrije u kojoj se daje prednost kvalitetnoj odjeći koja će izdržati test vremena.

KJINSEN

“Niže žene isključene su iz razgovora o inkluzivnosti i brendovi im ne izlaze u susret. Ja želim da našim klijenticama dam vrhunsku opciju gdje su primijenjeni najviši standardi kad je riječ o tehnici i tkaninama. Želim da se niže žene osjećaju razmaženo i viđeno, umjesto da budu gurnute u mali ćošak velikih prodavnica.”

Latest Posts

Raport

spot_img