Nedavno objavljeno

Kompanija Nestlé organizira besplatni trosedmični online program edukacije iz različitih područja poslovanja

Po prvi put ove godine, Nestlé Summer's Cool program se implementira i u BiH. U okviru programa, mladi će, potpuno besplatno, imati priliku da tokom tri sedmice trajanja programa uče od stručnjaka iz područja prodaje, nabavke, marketinga, e-poslovanja, te komunikacija u međunarodnom okruženju. Posebnu vrijednost edukaciji daje i prilika mladima da kroz praksu primijene naučeno u formalnom obrazovanju.

Praksa je plaćena i studenti će dobiti certifikat prilikom uspješnog završavanja programa. Radionice na engleskom jeziku će se održavati online, od ponedjeljka do petka, po 6 sati dnevno, od 5. do 23. jula 2021. godine. Svi studenti koji žele proširiti znanje stečeno na fakultetu, mogu se prijaviti na službenoj stranici i dobiti priliku za upoznavanje praktične strane poslovanja od jedne od najvećih prehrambenih kompanija u svijetu. Važan aspekt ove zanimljive prakse je i multikulturalno iskustvo studenata, koje će doživjeti radeći uz studente iz raznih zemalja. Imat će mogućnost upoznati različite kulture i svjetonazore. Rok za prijavu je 23.06.2021. godine.

Jedna od važnih zadaća kompanije Nestlé je pomoći mladima na njihovom poslovnom putu. Na Nestlé JI tržištu, 46,2 posto zaposlenika su milenijalci, a 2,5 posto pripada generaciji Z. Mlađe generacije su nam inspiracija i sa svojim svježim, inovativnim i poduzetničkim razmišljanjima doprinose sadašnjim i budućim izazovima“, izjavila je Jovana Uzelac, voditeljica ljudskih resursa za Nestlé JI tržište.

Iskusni i raznoliki profesionalci s Nestlé JI tržišta studentima nude priliku da upoznaju tajne ključnih poslovnih područja, te da nauče vještine vođenja, samosvijesti, komunikacije, fleksiblinosti, emocionalne inteligencije i kritičkog razmišljanja. Učesnici će dobiti praktična znanja stvaranjem projekta studije slučaja i sudjelovanjem u radionicama. Bit će im dostupna pomoć, kao i mentorstvo poslovnog voditelja. Broj praktikanata je ograničen na 60 pozicija za svih 5 lokacija: Beograd, Zagreb, Sarajevo, Sofija i Bukurešt.. Svaka prijava će se detaljno pregledati, a zatim će se provoditi selektivni intervjui.

Zainteresiranost za pridruživanje ovoj inicijativi su iskazali i naši partneri u programu, vodeća marketinška agencija u BiH, Via Media. Poznata po svojim višestruko nagrađivanim kampanjama, kreiranju i upravljanju brendovima, te uvođenju internacionalnih igrača na lokalno tržište, agencija će najboljim praktikantima pružiti priliku za stažiranje u agenciji.

Summer’s Cool jedan je od projekata Svjetskog Saveza za Mlade, kojeg je Nestlé osnovao 2019. godine, uz 20 drugih multinacionalnih kompanija. Dok je prvobitni plan inicijative bio da pomogne 6 miliona mladih u zapošljavanju i dobivanju potrebnih vještina kako bi bili konkurenti na tržištu poslovanja, Savez je nadmašio sva očekivanja podržavajući preko 10 miliona mladih ljudi. Do 2022. godine, Savez za cilj ima da pomogne 15 miliona mladih.

Više pronađite na nestle.ba.

Latest Posts

spot_img
spot_img

Raport