Diorova prestižna Capture linija za njegu kože protiv starenja dobila je nedavno novo lice – tačnije, šest njih. Međunarodne ikone ljepote i snage pridružile su se dugogodišnjoj ambasadorici Charlize Theron, utjelovljujući obnovljenu viziju ove kultne kolekcije.
Kampanja okuplja izvanredne žene od 27 do 77 godina, iz različitih sfera, svaka s jedinstvenom pričom i snažnim utjecajem. Njihova raznolikost ne samo da odražava savremeni duh ljepote već i naglašava Diorovu predanost inkluzivnosti.
Holivudska ikona Glenn Close, s impresivnom karijerom dugom pet decenija, aktivno se zalaže za mentalno zdravlje kroz svoju neprofitnu organizaciju Bring Change to Mind.
Bivši supermodel, danas uspješna glumica Laetitia Casta, također je među odabranim ambasadoricama. Osim što je poznata po svojoj karijeri, istaknula se i kao UNICEF-ova ambasadorica, neumorno se zalažući za prava djece.
Ovu prestižnu postavu čini i britanska glumica Rosamund Pike, dok iz Bollywooda dolazi jedno od njegovih najprepoznatljivijih lica – glumica i producentica Sonam Kapoor. Teniska ikona Venus Williams, osim što je osvojila svijet sporta, aktivna je poduzetnica i zagovornica jednakosti, a kineska muzička senzacija Xin Liu donosi svježu perspektivu, predstavljajući mlađu generaciju.
Poruka o osnaživanju
Brigitte Lacombe, renomirana francuska fotografkinja i predsjednica Diorove nagrade za fotografiju i vizuelnu umjetnost, zabilježila je ove izuzetne žene kroz seriju intimnih portreta.
Izborom ambasadorica s inspirativnim pričama, Dior želi osnažiti žene svih generacija i bekgraunda. U službenom saopćenju, brend ističe: „Njihova uvjerenja i vizija ljepote, zajedno s ličnim putem ispunjenja, oblikovali su ih u žene koje danas jesu – žene koje su hrabro kročile kroz životne prekretnice i istaknule se svojim djelovanjem.“
Ova globalna kampanja potvrđuje Diorovu posvećenost raznolikosti i redefiniranju luksuzne njege kože. Prema Dioru, linija Capture, koja već gotovo 40 godina predstavlja temelj njege kože unutar brenda, oduvijek je imala cilj ponuditi više od samog pomlađivanja kože.
Nosi poruku o osnaživanju, stavljajući u centar pažnje žene koje ne samo da su ovladale svojim područjima već i koriste svoje platforme za podsticanje značajnih promjena.