Napisala Kristina Ljevak Bajramović
Snimila Sanela Babić
Iako potiče iz glumačke porodice, oni koji poznaju porodicu, istovremeno znaju da bi porodica radije podržala neki drugi profesionalni izbor. Sve i da su mogli, nisu željeli uticati na njenu odluku, a ona je oduvijek podrazumijevala glumački poziv. Glumu bi, kako Sara Seksan (24) kaže, izabrala da se rodi još sto puta, jer ju je, po vlastitom priznanju, oplemenila u svakom smislu.
Svoju pozorišnu 2024. godinu, Sara će bez sumnje dugo pamtiti. Osim što je zaokružena priznanjem za najbolju mladu glumicu Narodnog pozorišta Sarajevo, ona je uključivala uloge i saradnju sa nekim od najznačajnijih regionalnih reditelja današnjice, poput velikog Slobodana Unkovskog ili Andraša Urbana. Važno je i što je imala priliku tumačiti uloge nastale prema djelima klasika, kao što je bio Idiot Dostojevskog u režiji Selme Spahić, ali i prema djelima savremenih autora. Takav raspon uloga i iskustava na početku glumačkog puta priznanje su samo po sebi.
Opsadu Sarajeva, o kojoj je na svu sreću imala priliku samo slušati, mogla je indirektno proživjeti kroz rad na predstavi Konačari nastaloj prema romanu Nenada Veličkovića, u režiji Marka Misirače, gdje tumači lik Maje. U predstavi Seljačka opera Darvasa Benedeka i Pintera Bele, u režiji Andraša Urbana, glumila je mladenku. Rad s Urbanom opisuje kao iskustvo koje je potrebno svakom glumcu i glumici. Savjete o umjetnosti i životu koje je čula od Slobodana Unkovskog tokom rada na predstavi Orestija dugo će pamtiti ova mlada glumica pred kojom je, sudeći po profesionalnim počecima, sigurno uspješna karijera.