Ovim lansiranjem, Glovo nastavlja da ostvaruje svoje obećanje da će biti što bliže korisnicima širom Bosne i Hercegovine kroz partnerstvo sa lokalnim preduzećima i pokrivati širok spektar proizvoda. Tako građani Doboja mogu naručiti preko Glova, birajući iz raznovrsnog asortimana proizvoda i jela iz nacionalnih lanaca kao što su Konzum, Pop’s ili popularnih domaćih partnera poput Restorana Bulevar, Picerija Pikado, Leskovačkog roštilja i mnogih drugih.
“Ponosni smo što smo prisutni u Doboju i na sjajna partnerstva koja smo razvili sa lokalnim preduzećima, čijem rastu možemo doprinijeti. Doboj je za nas veoma važan grad i planiramo da nastavimo sa povećanjem broja lokalnih partnera kako bismo ponudili najbolje korisničko iskustvo na tržištu, kao i u svakom gradu u kojem smo prisutni.
Također, veoma nam je važno da svoje usluge ponudimo što većem broju ljudi u BiH, kako bi iz svojih domova ili ureda mogli naručiti omiljena jela ili proizvode za svakodnevnu upotrebu, birajući iz što većeg broja restorana i prodavnica u svom gradu. Prisutni smo na ovom tržištu više od godinu dana i kontinuirano osluškujemo potrebe korisnika i na našoj platformi pružamo sve raznovrsniji asortiman proizvoda”, rekao je Ivan Laketa, generalni direktor Glovo Bosna i Hercegovina.
Trenutno u Bosni i Hercegovini Glovo posluje u Sarajevu, Banja Luci, Tuzli, Bijeljini, Mostaru, Zenici i Doboju.
Aplikacija sadrži unaprijed definirane kategorije koje korisnici mogu odabrati prema svojim potrebama: Hrana, Supermarket, Kurir ili Prodavnice. Osim ovih kategorija, korisnici Glovo aplikacije također imaju pristup opciji „Bilo šta“ koju mogu koristiti za naručivanje proizvoda ili artikala dostupnih u njihovom gradu, ali nisu sadržani u unaprijed definiranim kategorijama.
Takođe, kompanija je navela da svaki novi Glovo korisnik ima besplatnu dostavu za prvu narudžbu u aplikaciji.
Kako funkcioniše aplikacija Glovo?
- Preuzmite aplikaciju Glovo besplatno sa Google Play ili App Store i kreirajte nalog
- Otvorite aplikaciju da vidite šta možete naručiti u svom području
- Odaberite unaprijed definiranu kategoriju ili kliknite na opciju “Bilo šta”.
- Kada naručite, možete vidjeti u kojoj je fazi, a kada je kurir preuzme, možete je pratiti u realnom vremenu dok ne stigne do vas
- Primit ćete potvrdu narudžbe i druge informacije u e-poruci sa kojom ste kreirali nalog
- Za pitanja ili informacije možete kontaktirati Glovo kurira tokom isporuke
- Možete platiti karticom direktno u aplikaciji ili pouzećem
- Dajte ocjenu nakon svake narudžbe i prodavnici/restoranu iz kojeg ste naručili i kurirskoj službi koja je dostavila
- Nakon što završite narudžbu, u e-mailu ćete pronaći potvrdu i detalje isporuke