Chloé je definitivno brend o kojem se uvijek priča, naročito nakon što su razvili cijeli manifest posvećen održivosti, i to dolaskom Gabriele Hearst kao kreativne direktorice. Smjesta su poduzeli mjere za zaštitu okoliša, smanjujući otpad i zavjetujući se da neće uništavati sirove materijale ili gotove proizvode. Također, kuća Chloé zacrtala je stroge ciljeve za upotrebu 90% materijala sa manjim negativnim uticajem i 30% fer pribavljenih proizvoda do 2025.
U skladu sa svojim ciljevima, Chloé je nedavno predstavio Nama tene, izrađene od održivih materijala. Cijeli gornji dio napravljen je od 100% recikliranog pamuka, najlona i poliestera, uključujući i pertle od 100% recikliranog poliestera. Čak je i pleteni dio od 90% recikliranih vlakana, dok su detalji od vražje kože i ostali dodaci izrađeni od 65% i 40% recikliranog termoplastičnog poliuretana. Svi dijelovi spojeni su ljepilom na bazi vode, koji sadrži manje hemikalija od standardnog ljepila.