United Colors of Benetton će transformisati svoj prodajni prostor u Corso Vittorio Emanuele tokom milanske Sedmice mode, usklađujući je sa novom prodavnicom brenda u metaverzumu, koja se istovremeno otvara – sa istim izgledom i iskustvenim osjećajem kupovine.
Metaverzum, nova verzija virtualne stvarnosti, budućnost interneta, u kojem umjesto na kompjuteru možete koristiti slušalice i naočale za ulazak u virtualni svijet koji povezuje sve vrste digitalnih okruženja. Metaverzum se za kratko vrijeme nametnuo kao kompjuterska platforma budućnosti, sa nevjerovatnim potencijalom iz medijske i kreativne perspektive. ”Želimo da preokrenemo to iskustvo uranjanja u virtualni svijet naglavačke“, kaže Massimo Renon, izvršni direktor Benetton grupe. “To ćemo postići stvaranjem istog emocionalnog ekosistema koji imamo u stvarnoj prodaji u novoj virtuelnoj prodavnici u metaverzumu, koja će se otvoriti u narednih nekoliko sedmica. Svako ko posjeti našu prodavnicu u Milanu u ulici Corso Vittorio Emanuele u narednih nekoliko dana moći će uroniti u svijet u kojem se fizička stvarnost i digitalna veza spajaju u eksploziji kreativnosti, boja i zvuka.”
Prodavnica United Colors of Benetton u metaverzumu će, međutim, zauzeti novi pristup. ‘Posjetitelji’ neće kupovati odjeću, već će umjesto toga učestvovati u igricama koje će im omogućiti da prikupe QR kodove, koji se mogu koristiti za kupovinu u stvarnim trgovinama. Na ovaj način, brend stvara dodatnu dodirnu tačku s potrošačem, poboljšavajući svoju “svekanalnu” strategiju.
“Mi smo jedan od prvih brendova koji je eksperimentirao sa svekanalnim modelom, onim koji stvara kružni odnos između fizičkog svijeta i metaverzuma,“ objašnjava Antonio Patrissi, glavni digitalni direktor Benetton grupe. “Cilj je ponuditi dimenzionalnu vezu između sadašnjosti i budućnosti, stvarnog i virtuelnog, kroz iskustvo brenda koje postaje sve virtualnije, prije svega, usklađeno s jezikom mladih ljudi.”
Virtuelna prodavnica će ponuditi iskustvo koje odražava ono što kupci mogu da očekuju kad posjete lokaciju Corso Vittorio Emanuele u narednim sedmicama. Povodom obilježavanja Sedmice mode, glavna prodavnica u Milanu je redekorisana u ružičastu boju, pokrivajući sve prostore – od izloga do samog interijera trgovine, od vješalica do polica – i, prirodno, naglašavajući nijanse Benettonovih odjevnih predmeta.
Ovu privremenu postavku, koja će se nalaziti u prodavnici četiri sedmice, prati i projekat #playchange. Od 21. do 23. februara, pet talentovanih pojedinaca će podijeliti svoje lične priče o promjenama u Benettonu, prepričavajući trenutke u svom životu kada su morali da osmisle nešto ispočetka i zauzmu drugačiji pristup koji bi im omogućio da krenu naprijed.
Pet talentovanih pojedinaca su radijski voditelj Andrea Delogu, TV voditelj Stefano di Martino i zvijezde društvenih mreža Giulia Paglianiti, Davide Vavalà i Anna Ciati. Tri TikTokera će takođe biti u prodavnici 23. februara od 17:00, kada će kupcima željnim novog izgleda ponuditi posvećene sesije stilizovanja.