Otkad su filteri za lice provalili na Instagram feedove početkom 2019. godine, nije prošao nijedan dan a da se nije vidio selfi sa sjajnom kožom ili pretjeranim i naglašenim karakteristikama. Sada je Agencija za oglašivačke standarde u Velikoj Britaniji naredila da influenceri moraju navesti kada koriste filtere za promociju proizvoda za njegu kože i kozmetike.
Ta odluka je odgovor na kampanju #filterdrop, koju je pokrenula britanska makeup artistica Sasha Pallari u julu 2020., s nadom da će na Instagramu vidjeti “stvarniju kožu”.
Agencija za oglašivačke standarde ispitala dva Instagram storyja koja su podijelile influencerice koje reklamiraju proizvode za sunčanje i presudila da su vjerovatno oba oglasa “obmanjujuće preuveličala učinak koji je proizvod mogao postići”.
Prema Agenciji, filtrirani sadržaj ljepote i dalje može zavarati, čak i ako se navodi ime filtera. Oglasi koji krše ova pravila bit će uklonjeni i zabranit će im se ponovno prikazivanje.
Govoreći za BBC, Sasha Pallari je rekla: “Smatram da je štetni učinak koji ovo ima na korisnike društvenih mreža napokon shvaćen ozbiljno i načinjen je ogroman korak kada je riječ o upotrebi filtera i načinu reklamiranja kozmetike na internetu.”