Nedavno objavljeno

Mijenja se način reklamiranja kozmetike na Instagramu

Britanska agencija za oglašivačke standarde naredila je da influenceri od sada moraju navesti kada koriste filtere za lice na sponzoriranim objavama

Otkad su filteri za lice provalili na Instagram feedove početkom 2019. godine, nije prošao nijedan dan a da se nije vidio selfi sa sjajnom kožom ili pretjeranim i naglašenim karakteristikama. Sada je Agencija za oglašivačke standarde u Velikoj Britaniji naredila da influenceri moraju navesti kada koriste filtere za promociju proizvoda za njegu kože i kozmetike.

Vizažistica Sasha Pallari postavlja nefiltrirane fotografije na svoj Instagram

Ta odluka je odgovor na kampanju #filterdrop, koju je pokrenula britanska makeup artistica Sasha Pallari u julu 2020., s nadom da će na Instagramu vidjeti “stvarniju kožu”.

Agencija za oglašivačke standarde ispitala dva Instagram storyja koja su podijelile influencerice koje reklamiraju proizvode za sunčanje i presudila da su vjerovatno oba oglasa “obmanjujuće preuveličala učinak koji je proizvod mogao postići”.

Prema Agenciji, filtrirani sadržaj ljepote i dalje može zavarati, čak i ako se navodi ime filtera. Oglasi koji krše ova pravila bit će uklonjeni i zabranit će im se ponovno prikazivanje.

Sasha Pallari bez filtera i s filterom “mačje oči”

Govoreći za BBC, Sasha Pallari je rekla: “Smatram da je štetni učinak koji ovo ima na korisnike društvenih mreža napokon shvaćen ozbiljno i načinjen je ogroman korak kada je riječ o upotrebi filtera i načinu reklamiranja kozmetike na internetu.”

 

spot_img

Latest Posts

spot_img
spot_img

Raport